0900-kiespijn?

Author:
Danyella
Posted:
do, 08/26/2004 - 11:16
Hallo allemaal,

Ook ik ben al een tijdje aan het meelezen en heb nu besloten om naar een tandarts te gaan. Alleen ik heb al 3 tandartsen in de buurt gebeld die allemaal niet kunnen helpen...

Erg vervelend aangezien ik telkens me helemaal geestelijk klaar maak om te bellen, heel mijn verhaal doe ne dan afgewezen wordt..

Ik ben zo'n 3 jaar niet naar de tandarts geweest, en eigenlijk valt het wel mee met mijn gebit op 1 nu ondertussen zeer pijnlijke kies na!!

ik heb net het noodnummer gekregen van een assistente nl 0900-kiespijn ofwel 0900-5437745

Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat? Ik ben nl ondertussen alweer te zenuwachtig om ook hier heen te gaan bellen..

ik woon zelf in eindhoven: misschien heeft iemand nog goeie tips of weet iemand een aardige tandarts die nog wel plek heeft??
misschien heeft iemand ervaring met bovenstaand nummer?


Ik hoop op jullie reactie!!
Liefs Danyella
Hartslag200

Hoi Danyella,

Ik heb helaas geen ervaring met 0900-tandarts.
Maar als jij zo'n erge kiespijn hebt kan je toch altijd wel terecht bij een tandarts, dat is een noodsituatie.
Ik weet dat de meeste tandartsen niemand meer aannnemen, ik had hetzelfde probleem.
Ik heb geluk gehad, de weekend tandarts was zo begaan met mij dat hij inmiddels mijn tandarts is (en wat voor 1 !!!)

Ik hoop echt dat je door blijft zoeken en desnoods in het weekend aanklopt bij een tandarts, die helpt je altijd wel.

Doen he !

Groeten, Ron
do, 08/26/2004 - 12:37 Permalink
de digitale tandarts

Als je de zoekmachine van tandarts.nl gebruikt zie je direct welke tandartsen nog wel patienten aannemen bij jou in de buurt.
do, 08/26/2004 - 13:18 Permalink