Hallo
ik las ergens dat er mensen waren die 4 verstandskiezen tegelijk hebben laten weghalen onder narcose,wie heeft hier ervaring mee en zojamaak je die afspraak gewoon in het ziekenhuis of moet het via de kaakchirurg/tandarts? :cry:
ik las ergens dat er mensen waren die 4 verstandskiezen tegelijk hebben laten weghalen onder narcose,wie heeft hier ervaring mee en zojamaak je die afspraak gewoon in het ziekenhuis of moet het via de kaakchirurg/tandarts? :cry:
Re: verstandskiezen trekken
Re: verstandskiezen trekken
ik heb ze vorige week dinsdag laten weghalen operatief ... ik had wel een verwijzing van mijn kaakchirurg..... het is op zich allemaal meegevallen .... maar heb 1 probleempje .... de helft van mijn tong is nog steeds verdoofd.... dat wijst erop dat ze mijn zenuw hebben geraakt tijdens de behandeling .... mijn verstandskiezen lagen erg diep en moest er dus geboord worden om ze te kunne verwijderen en hierdoor is er een zenuw geraakt .... als ik dit had geweten had k het nooit laten doen .... ik hoop dat ik mijn gevoel in mn tong terug krijg.... ik moet daar geduld voor hebben omdat het namelijk maanden kan duren en soms wel voor altijd als deze erg beschadigd is ... maar daar kon de kaakchirurg niets over zeggen... nogmaals de behandeling is egt meegevallen heb niks gevoelt enzo en de napijn was ook goed te bestrijden met paracetamol en brufen ... alleen heb ik gwn pech gehad omdat ze mn zenuw hebben geraakt ... succes!!!