voortanden te lang verkleining mogelijk ?

Author:
darael
Posted:
di, 05/15/2007 - 19:55
hallo ik ben 14 en ik vind mijn voortanden wat lang in verhouding met de anderen ik heb het over de bovenkaak ik zou ze graag op een lijn laten slijpen is dit mogelijk en hoe duur ?

alvast bedankt :smt001 :smt005 :smt006 :smt003
darael

nou ja ik vind dit bestwel discriminerend staan gewoon 2 mensen boven mij en die zijn wel beantwoord terwijl mijn bericht hier langer staat beetje lullig als je antwoord doe het dan voor iedereen lijkt mij
wo, 05/16/2007 - 20:36 Permalink
Spiegeltje

Ho, ho. Discriminerend? Laat me niet :D :D :smt005 IIk denk niet dat je door zo te reageren veel bereikt.

Gewoon even rustig afwachten. Niet op je beurt maar op het antwoord (dat ik niet voor je heb).
wo, 05/16/2007 - 22:24 Permalink
mecánico para …

nou ja ik vind dit bestwel discriminerend staan gewoon 2 mensen boven mij en die zijn wel beantwoord terwijl mijn bericht hier langer staat beetje lullig als je antwoord doe het dan voor iedereen lijkt mij

Kweenie maar ik heb ineens helemaal geen zin meer om zelfs een antwoord bedenken. tis hier geen helpdesk ofzo. Je verwacht binnen 40 minuten een passend antwoord. Ga lekker effe rustig afwachten, chillen dus, voor het geval je de eerste term al kwijt bent.
En discriminerend? je weet hopelijk wel wat dat dat betekent. Doe normaal, toon inelk geval dat je het kan, dan krijg je ook normaal antwoord.
wo, 05/16/2007 - 23:53 Permalink