Beste Allemaal, ik ben Chris en 38 jaaren woon in rotterdam,In augustus 2005 stond ik op en had last van wat kiespijn(Achterste rechterkies)en wat pijn in mijn oor . Mijn verstandskiezen heb ik niet meer.Hierna ben ik naar de huisarts gegaan. Deze kon niets vinden ,hierna direc naar tandarts gegaan. Deze merkte op dat mijn achtertste rechterkies inderdaad klopgevoelig was en heeft zenuwbehandeling uitgevoerd. Hierna bleef ik last houden van wat oorpijn en drukkend gevoel aan rechterkant van van mijn hoofd boven het oor. Doorverwijzing naar kaakchirurg gevraagd . Dez eeft foto genomen van kies , niet bijzonders te zien. Hij raadde aan om tandarts nogmssls zenuwbehsndeling te laten doen. Dit heeft de tandarts gedaan. Toch bleef ik reglmatig last houden van deze kies. Vooral dat drukkende gevoel zijkant hoofd bij oor bleef. Inmddels bij huisarts bloed laten testen omdat ik dacht aan erge dingen. Dit was alleemaal in orde. Eind januari 2006 veel last van van oor en drukkend gevoel zijkant hoofd ,,dit trok oook naar naar achterkant hoofd,(drukplekken)richting nek Uiteindelijk weer naar kaakchirurg ,deze heeft heeft op 7 februari 2006 Apex-resectie(verwijdering wortelpunten) uitgevoerd op deze kies. Op foto van dze kies kon hij niet een ontsteking ontdekkken. Hiern nog last van bovenstaande klachten. Op 17 februari 2006 op winterspor tgegaan. In dez week vrijwel geen last gehad, Eenmaal terug van vakantie begonnen de klachten weer,,weer naar huisarts geggaan ,deze kon niets ,vinden (zit tussen je oren ,stress) Weer bij kaakchirurg geweest op 7 maart,hem weer de klachten voorgelegd .Hij nogmaals fotos beken ,zag wel wat slijtage plekken achterste kiezen en vroeg of ik knars of klem ,knarsen doe de ik naar mijn mijn beleving niet ,maar klemmen zou mischien kunnen en hij liet me hopen voor een bitje
In de loop van die week ebde de pijnen grotendeels helemaal weg. mijn nek heb ik die week door een gewone fysiothapeute laten behandelen. Op woensdagmiddag 15 maart nogmaals naar fysiotheropeute geweest ,echter die avond rond 23.00 at ik wat ijs en ik voelde mijn kies, en kreeg ik weer last van mijn klachten, De klachten die ik heb zijn : soort oorpijn,drukkend gevoel aan zijkant hoofd boven het oor, gevoelige spier in zijkant nek ,pijn aan onderkant hoofd richting nek,,gloeiend gevoel van wangen richting ogen. Nade 15e maart bren ik weer bij kaakchirurg geweest, hij zei dat de wond mooi genas en ik mijn bitje moest gaan dragen ,ik ben ook weer langs tandarts geweest . Hij kan ook niet ontdekken. Intussen in Duitsland op 29 maart eenMRI - scan van hoofd en hersenen en nek laten maken .omdat ik het ergste ging denken (hersentumor en deregelijke zaken,mijn vader is hieraan overleden) Op de scan zagen ze alleen lichteslijtage aan beide kanten van de kaakgewrichten. De slijtage is aan beide kanten evenveel.Ook zagen ze een beginnende kleine slijtage aan 2e of3e nekwervel.
Ondertussen ook 3 keer naar kaakfysiotherapeut gewesst ,hij kan geen kaakbeperking constateren ,wel gebied rondom kies gevoelig ,hij kan voorlopig verder niets niets.OOk loop ik bij gewone fysiotherapeute/haptonome. Zijj consytateerde dat heel mijn lichaam gespannen was , en dat gebied rondom mijn nek vastzit, zij heeft mij hiervoor naar osteopaat verwezen,Ook gsa ik komende week naar psycholoog, wie herkent dit en weet raad. Is het stress/angst of moet ik zoeken bij mijn achterste rechterbovenkies.Ik ben er de hele dag./nacht maar mee bezig
.Alvast bedankt
In de loop van die week ebde de pijnen grotendeels helemaal weg. mijn nek heb ik die week door een gewone fysiothapeute laten behandelen. Op woensdagmiddag 15 maart nogmaals naar fysiotheropeute geweest ,echter die avond rond 23.00 at ik wat ijs en ik voelde mijn kies, en kreeg ik weer last van mijn klachten, De klachten die ik heb zijn : soort oorpijn,drukkend gevoel aan zijkant hoofd boven het oor, gevoelige spier in zijkant nek ,pijn aan onderkant hoofd richting nek,,gloeiend gevoel van wangen richting ogen. Nade 15e maart bren ik weer bij kaakchirurg geweest, hij zei dat de wond mooi genas en ik mijn bitje moest gaan dragen ,ik ben ook weer langs tandarts geweest . Hij kan ook niet ontdekken. Intussen in Duitsland op 29 maart eenMRI - scan van hoofd en hersenen en nek laten maken .omdat ik het ergste ging denken (hersentumor en deregelijke zaken,mijn vader is hieraan overleden) Op de scan zagen ze alleen lichteslijtage aan beide kanten van de kaakgewrichten. De slijtage is aan beide kanten evenveel.Ook zagen ze een beginnende kleine slijtage aan 2e of3e nekwervel.
Ondertussen ook 3 keer naar kaakfysiotherapeut gewesst ,hij kan geen kaakbeperking constateren ,wel gebied rondom kies gevoelig ,hij kan voorlopig verder niets niets.OOk loop ik bij gewone fysiotherapeute/haptonome. Zijj consytateerde dat heel mijn lichaam gespannen was , en dat gebied rondom mijn nek vastzit, zij heeft mij hiervoor naar osteopaat verwezen,Ook gsa ik komende week naar psycholoog, wie herkent dit en weet raad. Is het stress/angst of moet ik zoeken bij mijn achterste rechterbovenkies.Ik ben er de hele dag./nacht maar mee bezig
.Alvast bedankt
Maar ik wilde je aanvulling even hier neer zetten voor de duidelijkheid.