Tandarts heeft veel over het hoofd gezien ?

Author:
biarai
Posted:
di, 02/03/2004 - 12:13
Hallo allemaal

Een aantal jaren heb ik dezelfde tandarts gehad samen met mijn zus gingen wij trouw ieder half jaar voor controle, en af en toe moest er dan een gaatje gevuld worden. Nou 2 maanden gelden brak er bij mijn zus een kies af, ze moest naar de weekendtandarts en die wist dus niet wat hij zag, hij vroeg wanneer ze voor het laatst geweest was en zei haar dat ze beter een professionele tandarts kon gaan zoeken want dit kon zo niet, nou goed kies gemaakt week later nog een kies afgebroken ( wat de weekendtandarts al voorspelde ) weer gemaakt gelijk patient bij deze man geworden, nu waren we allebei aan de beurt voor eens een goede controle, mijn zus heeft 5 gaten, ik heb er 6, 2 dagen later hele erge kiespijn aan de verstandkies, blijkt een gat onder de vulling te zitten, kies getrokken, met foto maken blijken er nog 3 gaten te zitten ik heb er nu dus 9 en wie weet wat er nog meer te voorschijn komt, nou goed om een lang verhaal kort te maken, we hebben dus in een paar weken tijd 2 afgebroken kiezen, 9 + 5 gaten een kiesgetrokken en wie weet wat komen gaat, ik vind dit dus absoluut niet kunnen, wie weet hoe de andere patienten er bij lopen en deze tandarts maar gewoon doorgaan en in zijn flinke mercedes rijden,ja zo kan ik het ook. Wie weet wat ik hier aan kan doen, of waar ik terecht kan want dit kan dus niet he.
Ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen.

Groetjes Bianca