Luchtbel onder bovengebit

Author:
Weethetevennietmeer
Posted:
zo, 03/28/2021 - 17:38
Hallo,

Ik heb een jaar geleden al mijn tanden laten trekken, in maart bovenkaak, in mei onderkaak.
Ik ben vrij snel nadat de onderkaak was gedaan omgestapt naar een andere TP omdat mijn tandarts geen contract heeft met mijn zorgverzekering.
Al snel had ik problemen met het bovengebit en wel een luchtbel eronder, daar werd ik echt moedeloos van. Na verschillende pogingen kreeg de TP
het niet opgelost. Omdat ik een klikgebit zou krijgen in de onderkaak, ben ik weer omgestapt, nu naar een implantoloog. Het plaatsen van de implantaten
is prima verlopen en ik keek erg uit naar het nieuwe gebit. Onderkaak veel drukplekken en pijnlijk, vooral onder de tong, kon de tong niet uitsteken, kwam niet
met de tong langs mijn tanden, boven. Nu is er zoveel van het gebit weggeslepen dat ik nu constant etensresten eronder heb, onderkaak, erg irritant.
Bovenkaak, binnen no time, hetzelfde probleem als met het noodgebit, een luchtbel onder het gehemelte. Ik heb dat natuurlijk aangegeven en het is opgevuld
met een soort gel, heeft even geholpen. Ik ben dus alweer bezig met die smerige kleefpasta, dacht ervan af te zijn bij nieuw gebit.
Ik heb dit gebit nu bijna 3 weken en word er moedeloos van, is er iets wat ik zou kunnen doen?

Mvg