Niet blij met narcose behandeling

Author:
Miniminion16
Posted:
ma, 07/09/2018 - 11:32
Goedendag,

Na jaren angst en veel pijn heb ik een tijd terug de stap gezet naar de narcose tandarts. We hadden een plan gemaakt dat mijn boventanden getrokken zouden worden en een kunst gebit geplaatst zou worden. Onder heb ik geen kiezen meer maar wat er nog staat zou gemaakt worden. Me hoektanden onder zouden terug geslepen en dood gemaakt worden zodat hier een plaatje met kiezen op zou komen. Heb hierna onder en boven gehapt. Afgelopen vrijdag was het zo ver. Ging allemaal heel gemoedelijk en prettig. Nadat ik bij kwam stond ik na een half uur alweer buiten. In de auto naar huis merkte ik dat er onder geen kiezen geplaatst zijn en me onder tanden, dus ook me hoektanden alleen gemaakt zijn. Boven is het onder mijn gebit echt een slachtveld. Mega grote wonden, van me tandvlees tot in me lip. Het kunst gebit zelf is veel te groot. Lijkt wel of ik een carnaval gebit in heb. Weet dat het vol voelt maar dit ziet er echt niet uit. Als ik in de spiegel kijk,lijkt het of er een watte rol onder me lip zit. Gebit is aan alle kanten net zo scherp als een mes en snijd steeds in me lip. Om 5 uur mag ik komen maar wat mag ik verwachten dat ze doen en wat niet? Ben zo onzeker geworden. Heb echt spijt. Heb hier ook zo hard voor moeten sparen en heb niet gekregen wat besproken was. En in de begroting staat. Graag advies