Op mijn 15e ben ik onderuit gegaan met mijn fiets, daardoor hebben mijn 2 voortanden een flinke klap gehad. 1 is van boven naar beneden helemaal afgeknapt en de andere was naar achteren geschoten en moest er meteen uit. Nu 12 jaar en meerdere operaties later heb ik nog steeds erg veel pijn aan de voortand die is blijven zitten. Ik heb een brug van 3 tanden. Doordat ik al meerdere keren ben geopereerd (stuk van wortel af geslepen, flap operatie en ze hebben geprobeerd met beenmerg mijn kaak op te vullen, meerdere ontstekingen weggehaald en nog meer) heb ik ook veel littekens en is de pijn maar voor korte duur weg. De tandarts weet niet waar de pijn vandaan komt, en stelde voor omdat ik altijd pijn en hoofdpijn heb deze tand er ook uit te halen. Nu krijg ik eerst tijdelijk een flipper?
Maar kan je een flipper uit doen? Of is een plaatje praktisch? Daarna stelde de tandarts voor een nieuwe brug maken met dan 4 tanden.
De tandarts ziet implantaten niet zitten want een brug is mooier?
Ik ben benieuwd naar jullie mening en waarom een brug of implantaat mooier is als voortanden.
Maar kan je een flipper uit doen? Of is een plaatje praktisch? Daarna stelde de tandarts voor een nieuwe brug maken met dan 4 tanden.
De tandarts ziet implantaten niet zitten want een brug is mooier?
Ik ben benieuwd naar jullie mening en waarom een brug of implantaat mooier is als voortanden.
Mijn advies is een tweede
Mogelijk is jouw tandarts geen implantoloog en heeft dus niet veel ervaring met dit soort behandelingen. Daarover schrijf je niets maar ik zou toch even doorvragen.
Als antwoord op Mijn advies is een tweede door Grappa
Bedankt voor je reactie.
Mijn tandarts is idd geen implantoloog,ik ga zeker navraag doen wat een implantoloog hier van zegt en voor mij kan betekenen.
En wat jij zegt over mijn tandvlees klopt helemaal, ik ben er ook absoluut niet blij mee met hoe het er uitziet.
Zitten ook erg veel littekens, op de foto niet echt duidelijk zichtbaar.
Ik heb gelukkig geen tandvlees lach, maar ik wil wel dat er het mooi uit komt te zien.
Als antwoord op Bedankt voor je reactie. door Joyy
Bedankt voor je reactie.