Tandheelkundig Centrum

Author:
Tuncer
Posted:
di, 10/13/2009 - 10:49
Nog nooit zo n slechte en onbeschofte behandeling en service ontvangen van een tandarts. Je wordt werkelijk als een klein kind behandeld. Je bent geen client maar een nummer en een cashcow voor hen. Zelfs hun eigen personeel wordt voor de ogen van de cliënten afgesnauwd.

Als je een afspraak wil verzetten (ruim op tijd!) dan moet je een reden opgeven. Als je zegt dat je ziek bent wordt er gevraagd of je nog op je werk bent. Alsof je hun verantwoording schuldig bent. Zelf bellen ze je continu af, wordt je vaak een half uur later geholpen, duren behandelingen 10 minuten terwijl ze 30 minuten in rekening brengen. Owee als jij 5 minuten te laat bent want dan mag je een nieuwe afspraak maken en krijg je de rekening voor de huidige.

Daarnaast worden er allerlei onnodige behandelingen en foto s genomen en krijg je soms dubbele rekeningen. Als je niet goed oplet betaalt dus zowel de verzekeraar als jij de rekening.

Verder wordt er selectief om je ziektekosten kaart gevraagd, de een hoeft hem nooit te laten zien en de ander elke 3 maanden. Als vaste client krijg je het gevoel dat je niet wordt vertrouwd.

Voor ons was de maat vol en zijn we weggegaan. Want feedback daar zijn ze niet van gediend en wordt er voorgesteld om de "samenwerking te verbreken". M.a.w. als het je niet zint dan donder je maar op.

Als je op zoek bent naar een goede klantvriendelijke tandarts dan ontraad ik je Tandheelkundig Centrum * edit beheerder; lees de regels* ten strengste.
Demelza

Tandartsberekening worden altijd gemaakt op de behandeling. Alleen ook daar kan je flink mee genept worden.
Wanneer is het een gemiddelde tandsteenverwijdering? Wanneer uigebereid??
Op mijn rekeningen staan altijd gemiddelde tandsteenbehandeling. Terwijl er in mijn ogen echt niets gebeurt is. Hoe controleer je een drievlaksbehandeling? Soms staan er dingen op de rekening die ik niet kan plaatsen. Bij navraag wordt er een hele uitgebreidde uitleg gegeven, zodat je het nog niet weet.... Heeft mij doen besluiten om deze tandarts uit Stad van de Zon verlaten en een goede ergens anders te vinden. En die zijn er genoeg. Die wel netjes alles uitleggen en waarvan je de rekeningen achteraf wel kan plaatsen. Tenslotte wordt de rekening niet voor 100% vergoed. Dus deze tandarts vult niet alleen zijn eigen zakken met het geld van de verzekering, maar ook met die van de patient. Dit klopt gewoon niet :smt018
vr, 07/23/2010 - 13:43 Permalink
Lieneke

Wees gerust...ze zijn druk aan het overleggen om dit flink op de schop te gaan nemen. Waarschijnlijk gaat het straks over moeilijkheidsgraad. Dus de preventieassistent zal daarmee goedkoper worden omdat deze hulpkracht enkel makkelijke gevallen behoort te doen.

Eneuh...over die voormalig tandarts van jou...nou weten we het wel...Het is al de derde keer dat je er over begint. Lees nog eens de regels...ik geloof niet dat het helemaal begrepen hebt.
vr, 07/23/2010 - 14:29 Permalink
Demelza

Bedankt voor de opheldering.
Ik hoop alleen niet dat ze de uitvoerende persoon onder de loep gaan nemen. Maar de daadwerkelijk behandeling binnen de juiste code laten vallen. Moet wel zeggen dat Mondhygienstes hiermee veel netter omspringen..... dus dat is jouw vakgebied
vr, 07/23/2010 - 14:49 Permalink