Tandarts gezocht omgeving 0343

Author:
Bibijanne
Posted:
vr, 09/09/2011 - 09:28
Dag,

De praktijk van mijn vroegere tandarts is jaren geleden overgenomen door 2 andere tandartsen. Na een aantal voorvallen ben ik erg teleurgesteld geraakt in mijn huidige tandarts. Ik heb in de afgelopen jaren helaas de indruk gekregen dat deze tandarts er uitsluitend op uit is zoveel mogelijk geld te verdienen (bijv.: wanneer er geen klachten zijn en de tandarts bij controle niets vindt, dringt hij aan op vervanging van vullingen waarvan d.m.v. een röntgenfoto reeds is vastgesteld dat deze niet lekken). De halfjaarlijkse controles bij mijn partner worden binnen 2 minuten verricht (en naar onze mening 'afgeraffeld'), omdat mijn partner bij gebrek aan klachten een dure behandeling heeft geweigerd; wat zijn goed recht is, het is tenslotte zijn gebit. Het feit dat ik de tandarts in een privésituatie tegen een bekend heb horen zeggen dat hij op zijn 50ste 'binnen' hoopte te zijn, heeft het gevoel dat ik bij deze tandarts niet in goede handen ben, alleen maar verstrekt. Inmiddels ben ik zover dat ik over will stappen naar een goede, betrouwbare tandarts in de omgeving van Wijk bij Duurstede (liefst eentje bij wie je ook in de avonduren terecht kunt). Heeft iemand voor mij tips?