Gezocht tandarts zonder factoringverplichtingen

Author:
J.M.Smulders
Posted:
ma, 01/07/2013 - 21:11
Mijn huidige tandarts die ik al bijna dertig jaar trouw bezoek en betaal maakt al enige jaren gebruik van, oorspronkelijk, Famed en thans NMT.
Of het toeval is of niet maar ik heb altijd problemen met dit soort factoring bedrijven. Er worden plenty fouten gemaakt waarna de tandarts naar de incasso verwijst die op zijn beurt hoog op de ivoren toren je tot nummer degradeerd. En dat terwijl ik KLANT ben van de tandarts.
Mijn aanbod om de tandarts contant na de behandeling te betalen wordt niet geaccepteerd.
Enfin, ten einde raad ben ik op zoek naar een tandarts in omgeving Loon op Zand die bereid is om op rekenig of contante betaling te behandelen zonder de tussenkomst van deze onmogelijke factoring bedrijven. Wie helpt?
Newtan

Helpt de Zoek tandarts-knop hier bovenaan de pagina niet meer?

Dan kun je beter een rondje bellen.
Kost je een uurtje en dan heb je er zeker 10 gehad.
Kun je alleen maar wijzer van worden.

Overigens erger ik me soms ook dood aan de stompzinnigheid van sommige factoring medewerkers. Dus ik voel met je mee. En een tandarts die je niet meer handje contantje kunt betalen moet ik nog vinden.
Er zijn bij ons mensen die gewoon met de nota van Famed aan komen lopen en er geld bovenop leggen. Dat is voor de assistente één telefoontje naar Famed en het is geregeld.
Zo mooi worden als je tandarts dan zou zeggen dat je geen klant meer mocht blijven.
di, 01/08/2013 - 21:17 Permalink
vV

ik vind het onzin dat uw tandarts niet mee wil werken aan kontante betaling. Dat is vanuit zijn overeenkomst met FenCS of Famed niet verboden namelijk, en ik vind het wel een soort service naar patient toe. Daarnaast moet ik ook kwijt dat ik inmiddels ruim 15 jaar met Famed werk naar volle tevredenheid en dat ik slechts een handvol problemen meemaak per jaar waar iets verkeerd gaat, wat in zeker 90 % zoniet 100% (over 2011 en 2012 even nagekeken..)van de gevallen nog de klant/patient zelf verwijtbaar is ook, bv verkeerd kenmerk invullen bij overboeken en niet zien dat de betaling niet verwerkt of teruggeboekt wordt, niet tijdig doorgeven verhuizing , niet goed regelen overname administratie bij langere afwezigheid in buitenland e.d. Als er heel regelmatig problemen zijn is er echt meer aan de hand, wat boven water te halen moet zijn.

edit : aanvulling.
di, 01/08/2013 - 23:31 Permalink
J.M.Smulders

Helpt de Zoek tandarts-knop hier bovenaan de pagina niet meer?

Overigens erger ik me soms ook dood aan de stompzinnigheid van sommige factoring medewerkers. Dus ik voel met je mee.


De "zoek tandarts"- functie specificeert mijn probleem niet, vandaar.
Bedankt voor het medeleven.


Het blijkt dat NMT getracht heeft mij een antwoord te geven. Helaas zijn ze er zelfs niet in geslaagd mijn e-mail adres correct in te voeren. Vandaar dat ik nu pas, via de tandarts, antwoord ontving. Mijn "zaak", gemaand worden voor betaalde facturen omdat ik verzuimd zou hebben bij betaling de factnummer(s) te vermelden, krijgt daardoor volgende wending:
"Wij hebben het een en ander nagekeken en het blijkt dat u de factuurnummers wel op de overboeking heeft geplaatst maar dat wij deze niet kunnen zien."
"Wij hebben de betalingen wel gevonden en gekoppeld aan beide facturen, excuus voor het ongemak, maar helaas kunnen wij dit niet voorkomen. U heeft geen openstaande facturen meer, alles is voldaan."
"Corrie de Groot
Senior Medewerker Servicedesk"

Hoe is het mogelijk dat een tandarts wil werken met een club die zó onbeholpen is en die zulke onzin uitkraamt?
Hoe is het mogelijk dat half Nederland accepteerd dat tandartsen met factoring werken?
Stel je voor dat de bakker en de slager ook met factoring gaan werken! Chaos alom!

Het positieve aan de zaak is dat de tandarts nu ook inziet met welke problemen hij zijn patiënten opzadelt en ik kan voortaan rechtstreeks aan hem betalen. Mijn zoekactie kan ik dus staken. Waarvan akte.
do, 01/10/2013 - 18:51 Permalink