Terugkoppeling van MH naar TA

Author:
Roxanne
Posted:
vr, 04/13/2007 - 15:16
Hoi allemaal!

Long Time No See!

Afijn, ik zit dus bijna in het einde van mijn 1ste jaar Mondzorkunde, maar moeten nu voor een opdracht een brief hebben, die een MH stuurt naar de TA om te laten weten wat er allemaal is gebeurd.

Heeft iemand z'n brief misschien online staan, of in zijn documenten, en mag ik hem misschien lenen?

Dank je wel!

Groetjes Roxanne!!!
dj

Roxanne, Roxanne, Roxanne. Je weet toch wel dat je om een geanonimiseerde brief moet vragen ... ?

(Ik plaag maar een beetje hoor.. :lol:.)

ps weet je dat nog van scheepstandheelkunde?
vr, 04/13/2007 - 17:03 Permalink
Roxanne

@DJ, nee scheepstandheelkunde? vertel!

@Lieneke, Graag je zou me zo uit de brand helpen!!! ik wil desnoods als dat het makkelijker maakt, ook wel de gegevens van de pat. aan je willen PB'en?


Groetjes Roxanne!
vr, 04/13/2007 - 18:49 Permalink
BJN

Je zou het ook zelf kunnen verzinnen. En dat wij evt hier en daar commentaar geven...... Van copy->paste leer je minder.
Eea gezien het feit dat een mondzorgkundige nu als zelfstandige unit fungeren mag, en een HBO opleiding is, .....
Of wordt ik oud?!
vr, 04/13/2007 - 18:57 Permalink
BJN

OK

Wat moet er in staan (voorstel):
NAW gegevens van de patient, geb datum (voor opzoeken in admin)
Bevindingen bij aanvang van de behandeling
Behandeling die je hebt uitgevoerd
Effect van de behandeling
Resterende problemen
Welk overleg is gevoerd met de patient, wat is er afgesproken
Eindconclusie - ga je de patient nog terugzien en op welke termijn
Wat verwacht je van degene naar wie je de brief stuurt

Wie gaat verder....[/bjn]
vr, 04/13/2007 - 19:05 Permalink
Roxanne

Ik ga eventjes wat in elkaar knutselen, dan zet ik het online, en dan hoor ik graag reacties!

Groetjes Roxanne!

P.s. ik wacht nog steeds op dat scheepstandheelkunde hoor DJ! ;)
zo, 04/15/2007 - 17:29 Permalink
dj

Welaan, scheepsvaart-tandheelkunde.

Jouw stage bij bij de tandarts van de marine was overigens de aanleiding voor dit onderwerp. Ik heb je er toen op gewezen dat je bij scheepsvaart-tandheelkunde te maken kunt krijgen met specialistische zaken als het zeewaterbestendige polymeer (polymeer wordt gebruikt in composietvullingen) en de halfcardanische scheepsspittoon. Kort daarop volgden meer voorbeelden van zulk specialistisch materiaal uit andere sectoren zoals de aardbeienladder, de schaar voor de ronde hoeken, de doos met kwijtgeraakte stukken en het doosje bougievonken. Helaas is dat topic verloren gegaan bij een crash van de server (de zwarte doos is nooit gevonden). Ik wilde me slechts nog excuseren dat ik toentertijd ben vergeten je te wijzen op het morsedossier. Bij deze!
di, 04/17/2007 - 15:28 Permalink
Roxanne

Dank je wel DJ,

Ik herinner me wel wat daarover ja... Maar ben al 3 jaar lid van dit forum, met op en afstappen, dus heb al heel wat berichtjes gelezen ;)

Groetjes Rox! :smt006
di, 04/17/2007 - 15:32 Permalink
dj

Gelukkig maar Roxanne. Alhoewel het strikt genomen weinig met scheepsvaarts-tandheelkunde te maken heeft maar veeleer met met scheepsvaarts-heelkunde, toch neemt het zeeziekvrije plekje een bijzondere plaats in bij dit soort technologie. Dit komt door kwaliteit van de uitleg over het zeeziekvrije plekje. Ik dacht eraan te stellen dat deze uitleg even elegant als onweerlegbaar is maar na overweging meen ik dat de elegantie de onweerlegbaarheid overstijgt.

zeeziek [..] waar komt de beweging vandaan? Van 't water en de golven, nietwaar? Nou, waar heb je er dan de minste last van? Zo ver mogelijk van 't water af. En waar is dat? In 't topje van de grote mast!
di, 04/17/2007 - 22:34 Permalink