Tandarts, zeer goed
Behandeling, zeer goed
Overleg, zeer goed
Eerste tandarts waar ik zonder schroom heenga.
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
05 Jan 2024
- J.G. Luiten
9
Top
Persoonlijke benadering
Aanbevelen?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling?
Ja
Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten?
Nee
Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen?
Ja
Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform?
Ja
Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
Nee
Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
04 Jan 2024
- jan brands
9
Vriendelijke bejegening en zeer vakkundige behandeling
Ik ben zeer onder de indruk van de vakkundigheid en doortastendheid van tandarts Jipping.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
30 Nov 2023
- JW de Vos
8
rustig benadering en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.
Ik heb rustig in de stoel gezeten kreeg duidelijke met wat ze gingen doen.
ze stellen je gerust.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
28 Oct 2023
- PWJ Maartense
10
Prima geholpen
Altijd keurig, met gevoel voor de patiënt.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
03 Aug 2023
- Rob
10
Goed en rustig geholpen door tandarts Jipping.
Een goede en rustige tandarts die mijn angst heeft weggenomen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
28 Jul 2023
- Jorien
10
Geweldige behandelingen
Luisteren goed voor ze gaan behandelen ,kundig ,zorgzaam ,eigenlijk gewoon meer dan geweldig
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
27 Jul 2023
- Carla Dragt
10
Vriendelijk en bekwaam!
De eerste tandarts die ik heb gehad waar ik met minder tegenzin heenga! Zowel de meiden achter de balie als mijn (vrouwelijke) tandarts en haar assistentes hebben ervoor gezorgd dat ik me bij hen geheel op mijn gemak voel! Super!!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
20 Apr 2023
- Peter
10
Geweldige tandarts.
Met mijn angst voor de tandarts moest ik toch een behandeling ondergaan ( verdoving, boren en meerdere tanden trekken ),
ik ben vanaf nu mijn angst kwijt, tandarts Mieke Kuipers heeft mij voorgoed van mijn tandartsangst afgeholpen, ik heb echt geen enkele pijn gehad, iedereen die angst heeft voor de tandarts zou naar haar toe moeten gaan. Buiten de pijnloze behandeling is ze ook een geweldig aardige en meelevende tandarts die alles tot in de puntjes uitlegt.
Als je patient bent bij haar is er geen enkele reden om niet naar de tandarts te gaan. En ik heb toch echt een hele intensieve behandeling gehad.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 Mar 2023
- Marja
10
Op tijd, zorgvuldig en van een prima kwaliteit
Mijn gebitsproblemen worden zorgvuldig en met grote zorg behandeld. Voor spoedgevallen kan ik snel terecht. Bij gecompliceerde problemen geeft mijn tandarts nooit op en slaagt ervin om een prima oplossing te vinden
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
02 Feb 2023
- Paul Visser
10
Goed
Je wordt netjes te woord gestaan, bij problemen wordt er snel gehandeld. Rustig en geduldig, kortom een fijne tandartspraktijk om heen te gaan.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
26 Jan 2023
- Miranda
10
Super tantarts
Ik ben zuper blij met deze tantarts alles wordt mij van te voren uitgelegt en ze doet niks zonder te zeggen ook luistert ze super goed naar wat ik vertel ook dat is super prettig en ook zo voor tijdens en na de behandeling ik geef deze tant arts een 10 in alle vlakken
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
26 Jan 2023
- Reno
8
Zeer vriendelijk en adequaat.
Baliemedewerkster aan de telefoon luisterde goed en zocht met inzet en succes naar een oplossing om mij te helpen. Tandarts maakte een deskundige indruk.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
05 Jan 2023
- Mieke
10
Ontzettend fijne tandarts
Afgelopen jaar zijn er bij mij een brug en twee kronen geplaatst. Tijdens de behandeling wordt er steeds gevraagd of het nog gaat. Tevens geeft de tandarts aan wat ze aan het doen is.
Gisteren een gaatje laten vullen: vooraf werd gevraagd of ik verdoving wilde (was wellicht niet nodig). Wel voor verdoving gekozen en dat was ook prima. Geen pijn gehad:)
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
02 Dec 2022
- Judith ter Stal
8
Uitstekende behandeling
De tandarts moest 3 kiezen vullen. Vroeg of ik verdoving wilde. Niet gedaan. De tandarts gaf steeds uitleg,wat de volgende stap zou zijn. Heel duidelijk.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
24 Nov 2022
- Gretha
8
Fijne tandartsen en personeel
Als altijd ontvangen door gastvrije balie-assistentes en behandeld door een prima tandarts.
Jammer van de 25 minuten wachttijd, maar dat komt waarschijnlijk ook wel door het tijdstip, 16.20 uur
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 Sep 2022
- Dick de Jager
10
Met een goed gevoel en gebit de deur weer uit!
Er werd echt de tijd voor mij genomen. Geluisterd wat ik vertelde en er werd gehandeld.
Hele fijn praktijk!
Aanrader!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 Sep 2022
- Marieke
10
Uitstekend
Top
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Sep 2022
- Harry
10
Goede behandeling
Er werd rustig verteld wat ze gingen doen tijdens de behandeling wat voor mij erg prettig was. Ze werkten goed samen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Sep 2022
- Jeannette Venema-Goossen
10
super vrolijk, open en enthousiast team
Meestal als ik naar de tandarts ga, zit ik maar 10 minuten in de stoel. Vandaag werd ik alleen maar blij en ben met een lach op mijn gezicht weg gegaan. Het is een super team. De vrolijkheid en enthousiasme onder elkaar hebben ze ook op mij overgebracht. Wees zuinig op deze samenstelling!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Sep 2022
- Alice Zuidersma
9
Ze stelde mij erg op gemak.
Ze legde alles keurig uit, stelde mij op mijn gemak. Ze was heel secuur.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
27 Jun 2022
- Jolanda
9
Prima
Ben altijd bang geweest voor de tandarts maar Dhr Bakker houdt hier super goed rekening mee. Zeer tevreden. Jammer dat de beste man ooit met pensioen moet.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
23 Jun 2022
- Melanie
10
Prettig, wordt rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden en fijn op loopafstand van mijn won
Prettig contact receptie en medewerkers.
Afspraken volgens wens.
Behandelingen tandarts prima. Steeds duidelijk bij uitleg behandeling en vooraf een overzicht van eigen bijdrage!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
22 Jun 2022
- Monique Schuchart
10
altijd goed en prettig geholpen
Vriendelijk en toegankelijk, snel aan de beurt bij problemen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
21 Jan 2022
- Einhard
10
Heel erg tevreden
Heel erg tevreden
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
19 Jan 2022
- Harriet
10
Super
De tandarts is erg vakkundig en neemt de tijd. Na jarenlang niet te kunnen kouwen op me rechterkiezen en vorige tandarts die niet goed hielp is het na 1 afspraak bij tandheelkundig centrum verholpen!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
19 Jan 2022
- Ummu
10
Al meer dan 30 jaar tevreden
Al meer dan 30 jaar heb ik deze tandarts en bevalt nog steeds goed, ze denken met je mee en ze zijn aardig.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
24 Apr 2021
- Monique
9
Top
Nog net zo goed als vroeger
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 Apr 2021
- Albert
8
prima behandeld
Er moest een kies gevuld worden waarvan het gaatje ontdekt was door de röntgenfoto. Ik kon gelijk de volgende week al geholpen worden, en ik heb ook nauwelijks hoeven wachten in de wachtkamer. Ook geen pijn gehad, dus alles perfecto!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
15 Apr 2021
- I.M. Flietstra
8
Zeer goed geholpen
Vakkundig gebeurt en denk met je mee
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
14 Apr 2021
- A Montenegro
10
Altijd perfect behandeld.
Zeer vriendelijke , zorgzame en accurate tandarts. Een verademing na jarenlang een verkeerde tandarts te hebben gehad.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
14 Apr 2021
- Ruud
8
Goed
Goed genoeg
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
14 Apr 2021
- Miny
8
Goed
Het was goed maar,
Ze zijn nog meer aardig, vriendelijk en rustiger zijn.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
14 Apr 2021
- Gulay
10
Zeer vriendelijk en kundige medewerkers!
Kundige en erg vriendelijk
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
Paginering
Tandarts, zeer goed Behandeling, zeer goed Overleg, zeer goed Eerste tandarts waar ik zonder schroom heenga.
Persoonlijke benadering
Ik ben zeer onder de indruk van de vakkundigheid en doortastendheid van tandarts Jipping.
Ik heb rustig in de stoel gezeten kreeg duidelijke met wat ze gingen doen. ze stellen je gerust.
Altijd keurig, met gevoel voor de patiënt.
Een goede en rustige tandarts die mijn angst heeft weggenomen.
Luisteren goed voor ze gaan behandelen ,kundig ,zorgzaam ,eigenlijk gewoon meer dan geweldig
De eerste tandarts die ik heb gehad waar ik met minder tegenzin heenga! Zowel de meiden achter de balie als mijn (vrouwelijke) tandarts en haar assistentes hebben ervoor gezorgd dat ik me bij hen geheel op mijn gemak voel! Super!!
Met mijn angst voor de tandarts moest ik toch een behandeling ondergaan ( verdoving, boren en meerdere tanden trekken ), ik ben vanaf nu mijn angst kwijt, tandarts Mieke Kuipers heeft mij voorgoed van mijn tandartsangst afgeholpen, ik heb echt geen enkele pijn gehad, iedereen die angst heeft voor de tandarts zou naar haar toe moeten gaan. Buiten de pijnloze behandeling is ze ook een geweldig aardige en meelevende tandarts die alles tot in de puntjes uitlegt. Als je patient bent bij haar is er geen enkele reden om niet naar de tandarts te gaan. En ik heb toch echt een hele intensieve behandeling gehad.
Mijn gebitsproblemen worden zorgvuldig en met grote zorg behandeld. Voor spoedgevallen kan ik snel terecht. Bij gecompliceerde problemen geeft mijn tandarts nooit op en slaagt ervin om een prima oplossing te vinden
Je wordt netjes te woord gestaan, bij problemen wordt er snel gehandeld. Rustig en geduldig, kortom een fijne tandartspraktijk om heen te gaan.
Ik ben zuper blij met deze tantarts alles wordt mij van te voren uitgelegt en ze doet niks zonder te zeggen ook luistert ze super goed naar wat ik vertel ook dat is super prettig en ook zo voor tijdens en na de behandeling ik geef deze tant arts een 10 in alle vlakken
Baliemedewerkster aan de telefoon luisterde goed en zocht met inzet en succes naar een oplossing om mij te helpen. Tandarts maakte een deskundige indruk.
Afgelopen jaar zijn er bij mij een brug en twee kronen geplaatst. Tijdens de behandeling wordt er steeds gevraagd of het nog gaat. Tevens geeft de tandarts aan wat ze aan het doen is. Gisteren een gaatje laten vullen: vooraf werd gevraagd of ik verdoving wilde (was wellicht niet nodig). Wel voor verdoving gekozen en dat was ook prima. Geen pijn gehad:)
De tandarts moest 3 kiezen vullen. Vroeg of ik verdoving wilde. Niet gedaan. De tandarts gaf steeds uitleg,wat de volgende stap zou zijn. Heel duidelijk.
Als altijd ontvangen door gastvrije balie-assistentes en behandeld door een prima tandarts. Jammer van de 25 minuten wachttijd, maar dat komt waarschijnlijk ook wel door het tijdstip, 16.20 uur
Er werd echt de tijd voor mij genomen. Geluisterd wat ik vertelde en er werd gehandeld. Hele fijn praktijk! Aanrader!
Top
Er werd rustig verteld wat ze gingen doen tijdens de behandeling wat voor mij erg prettig was. Ze werkten goed samen.
Meestal als ik naar de tandarts ga, zit ik maar 10 minuten in de stoel. Vandaag werd ik alleen maar blij en ben met een lach op mijn gezicht weg gegaan. Het is een super team. De vrolijkheid en enthousiasme onder elkaar hebben ze ook op mij overgebracht. Wees zuinig op deze samenstelling!
Ze legde alles keurig uit, stelde mij op mijn gemak. Ze was heel secuur.
Ben altijd bang geweest voor de tandarts maar Dhr Bakker houdt hier super goed rekening mee. Zeer tevreden. Jammer dat de beste man ooit met pensioen moet.
Prettig contact receptie en medewerkers. Afspraken volgens wens. Behandelingen tandarts prima. Steeds duidelijk bij uitleg behandeling en vooraf een overzicht van eigen bijdrage!
Vriendelijk en toegankelijk, snel aan de beurt bij problemen.
Heel erg tevreden
De tandarts is erg vakkundig en neemt de tijd. Na jarenlang niet te kunnen kouwen op me rechterkiezen en vorige tandarts die niet goed hielp is het na 1 afspraak bij tandheelkundig centrum verholpen!
Al meer dan 30 jaar heb ik deze tandarts en bevalt nog steeds goed, ze denken met je mee en ze zijn aardig.
Nog net zo goed als vroeger
Er moest een kies gevuld worden waarvan het gaatje ontdekt was door de röntgenfoto. Ik kon gelijk de volgende week al geholpen worden, en ik heb ook nauwelijks hoeven wachten in de wachtkamer. Ook geen pijn gehad, dus alles perfecto!
Vakkundig gebeurt en denk met je mee
Zeer vriendelijke , zorgzame en accurate tandarts. Een verademing na jarenlang een verkeerde tandarts te hebben gehad.
Goed genoeg
Het was goed maar, Ze zijn nog meer aardig, vriendelijk en rustiger zijn.
Kundige en erg vriendelijk