Ik maak dit bericht omdat ik ten einde raad ben.
Ik ben ontzettend depressief geweest voor bijna 10 jaar en ik ben in deze 10 jaar niet meer naar de tandarts geweest wegens angst, stress en uiteindelijk ook schaamte.
Ik schaam me rot ik heb mijn gebid verpest tijdens deze depressie, ik heb soms zenuwpijn en vooral mijn kiezen rechtsboven zijn helemaal verpest en ik heb sinds gister nu ook mijn tandvlees dat helemaal dik is geworden (rechtsboven) ik denk aan zwaar ontstoken of misschien zelfs een abces.
Ik ben zo bang om uitgelachen te worden, of dat ze boos op me worden of dat ik niet begrepen word. Ik stel het maar uit en uit en uit en ik durf niet. Zelfs nu het mentaal beter gaat is dit mijn grootste angst.
Mijn 2e grootste angst zijn de kosten, ik kan heel honderden euro’s neerleggen. Ik durf niet, ik kan het niet betalen en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben doodsbang.
Valt er wat aan mijn ontstoken tandvlees of abces te doen zodat ik eerst kan sparen voor de tandarts? Maar wel van de pijn af ben…
Please iemand help me…
Sorry voor de verschrikkelijke foto
[img][/img]
De foto
U heeft de eerste stap…
Nou de volgende noodzakelijke stap...Ik schrijf het heel vaak!! Vind een tandarts die u kunt vertrouwen, uw vertrouwen zal niet geschaad worden.
Helaas MOET u nu uw angst/schaamte overwinnen. Dit kan niet onbehandeld blijven....
U zult waarschijnlijk voor uw depressiviteit begeleing hebben gehad....laat u ook voor uw angst begeleiden.
U kunt niet meer uitstellen, sterkte.