Goedeavond
Paar weken geleden had ik een tandvlees ontsteking ik moest 8 dagen spoelen met pero aid dit trouw gedaan toen geen last meer. Sinds vorige week pijnscheuten in de kaak met openen van de mond laatste dagen is dat nu weg. Ben vorige week bij tandarts geweest die kon niks vinden op de foto’s met tikken niet en met zo koude lucht apparaat geen reactie. Huisarts dacht miss door het vocht achter in mn linkeroor het is ook aan de linkerkant. De kiezen blijven gevoelig en het voelt niet fijn. Ik poets nu in ochtend met Vitis blauw en avond met Vitis roze. Ik twijfel om weer de tandarts te bezoeken zou 4e keer in 1,5 maand zijn en hij kan niks ontdekken… help??!!
Als hij het niet kan vinden…
Soms zien/vinden wij niets, sturen u naar huis....dan wordt de pijn zo erg (vervelend voor u) zodat wij dan duidelijk de oorzaak vinden. Intussen goed reinigen. 2x dgs minimaal goed reinigen met een zachte tandenborstel en vooral ook tussen alle tanden/kiezen reinigen bij elke poetsbeurt, met ...mijn voorkeur een rager. En de tong meepoetsen.