Goedendag,
Ik ben door de tandarts doorgestuurd naar een kpt r in het gebouw voor nieuwe frame gebit. Ze hebben een gedeeltelijke nieuwe onder en boven gemaakt. Deze is geheel afgekeurd door de tandarts. Nu willen ze er weer een maken maar ik wil dit niet meer doen bij deze tandtechnieker. (Ze geven ook geen terugkoppeling op de vraag van de tandarts of er nog iets van een kies af moet etc )
Ze doen of ik verplicht ben om wederom bij hun af te nemen .Zijn hier regels voor ?Ik wil graag het geld terug om naar een tandprotheticus te gaan.
De tandtechnieker heeft vanaf dag 1 de rekening zelf ingediend bij de zorgverzekering. Dus niet via mijn tandarts die mij behandelt. Wat ik raar vind.
Nu schijnt het dat die bv die ook zo heet ergens in het midden van het land ,een van de 2 eigenaren een tandarts is met een big registratie. Ik ken heel die man niet
Mag een niet behandelde tandarts zijn big registratie gebruiken om deze te factureren bij de zorgverzekeraar!?
Dit is toch een rare constructie...mijn eigen tandarts is toch eindverantwoordelijk?