Kan kiespijn overgaan?

Author:
Cluwen
Posted:
ma, 08/25/2025 - 15:18
hallo, Ik heb last van een kies, als ik erop druk of mee kauw is het gevoelig (pijnlijk), ik zeg (nog) geen auw maar voel het goed, als dr druk er een seconde op zit met duwen of bijten gaat het weg dat gevoel. normaal zou je dan de tandarts bellen maar deze kies bestaat vooral uit vullingen en er kan zelfs geen kroon meer op , mij dan ook verteld dat als er wat mee is hij zeer waarschijnlijk getrokken moet worden. en omdat dit de laatste kies is waarmee ik kan kauwen (veel ben ik al kwijt) is dit dus een groot probleem. mijn vraag is dan ook , bestaat er een kans dat dit vanzelf geneest/overgaat? zolang ik niet kauw of erop druk doet het dus geen pijn vooralsnog, bedankt.
Tandarts_Richa…

Ik weet niet wat er aan de hand is...dus kan u geen antwoord geven. Maar meestal gaat een langdurig ongemak niet vanzelf weg. Wat vindt uw tandarts.....Het is idd normaal de tandarts te raadplegen...Nog niet gedaan???.
Als de wortel nog gezond is , ook met een goede wortelkanaalbehandeling, zwaar gevuld of niet krijg ik er een kroon op. Waarom kan er bij u geen kroon op. Ik zou de x-foto moeten beoordelen.
ma, 08/25/2025 - 20:51 Permalink