Eerste foto is van vandaag, tweede foto is van januari. Het is er als sinds juni ongeveer. Het bloedt niet, doet geen pijn en er is geen irritatie. Mijn mondhygiëne is uitstekend. Wat is het?, waarom alleen op 1 gebied en hoe krijg ik het weg?
Uw tandvlees is waarschijnlijk op die plek dun waardoor de onderliggende bloedvaatjes zichtbaar zijn. Maar bij twijfel altijd overleggen met uw tandarts.
Is het normaal dat op één plek tandvlees wat dunner is? En wat kan de reden zijn dat de bloedvaatjes recent tevoorschijn gekomen zijn op die plek? (zie de 2 foto's)
Het gebeurt heel vaak dat de ene plek anders is dan de andere. Waarom het nu tevoorschijn komt kan ik zo niet oordelen....misschien valt het nu pas op en is het altijd zo geweest.... foto twee is op die plek waziger.
Dit is op zich dus gewoon gezond en niet een indicatie van terugtrekkend tandvlees of iets hoop ik? Voor de rest voel ik daar niets en is mijn mondhygiëne uitstekend zoals eerder aangegeven (ik gebruik een zacht opzetstukje op mijn elektrische oral-b tandenborstel).
oke bedankt, heb even een foto van november 2024 bekeken. Het was er toen ook, maar dan in mindere mate. Hoop dat t niets ergs is, bedankt. Binnenkort even aan mijn mondhygiënist vragen.
Foto's ontbreken van mij…
foto1: vandaag
foto2: januari
Uw tandvlees is…
Is het normaal dat op één…
Het gebeurt heel vaak dat de…
Dit is op zich dus gewoon…
dit verontrust mij niet
oke bedankt, heb even een…
Vraag het volgende keer, ik…