Kaakchirurg of tandarts?

Author:
tgv22
Posted:
za, 07/19/2025 - 09:39
Mijn oude tandarts heeft naar aanleiding van een foto aangegeven dat een kies niet meer te redden is. (na 2 endo's en een apex). Voor een second opinion bij een kaakchirurg geweest en deze deelt deze mening, Kaakchirurg adviseerde mij deze bij een kaakchirurg te laten verwijderen, aangezien de kies gespitst moet worden. Kon bij hem maar het stond mij vrij om dit ook elders te laten doen. Mijn nieuwe tandarts geeft echter aan dit zelf te kunnen te kunnen doen. Voor mij lastig om te bepalen waar ik nu de behandeling moet laten uitvoeren. Wat is wijsheid?
Tandarts_Richa…

Ik ben chirurgisch niet goed aangelegd dus dit stuur ik door naar de KC , als het moet splits ik ook en krijg het eruit maar vind dit werk niet leuk vooral als blijkt dat het mij toch niet lukt. Maar waar ik nu werk zijn twee collega's die chirurgisch goed bedreven zijn. Doen ook het werk v e KC dus hier geef ik dergelijk werk in volle vertrouwen aan over. Uw tandarts zal niet zeggen dat hij het kan als hij daar geen vertrouwen in heeft. Maar alles kan tegenvallen ook voor een KC. Splitsen kunnen wij allemaal.
za, 07/19/2025 - 17:39 Permalink