Lekkende kroon op 2 kiezen.

Author:
Serhat
Posted:
di, 07/15/2025 - 18:43
Hi allen, Ik heb sinds een week last van verhoging, opgezette wang, nek en hoofdpijn. Ik voel dit aan de kant waar ik mijn kroon heb. Kan dit komen doordat er kleine openingen zijn in de kroon en zou dit opgelost kunnen worden zonder veel kosten te maken hiervoor. Ik heb dit 2 jaar geleden laten doen. Markeer dit item Attach
Tandarts_Richa…

Of dat komt door een lekkende vulling kan ik zo niet zeggen. Als een kroon lekt en wij kunnen er makkelijk bij dan kan geprobeed worden om plaatselijk te vullen maar vaak lukt dit niet goed en is het beter een nieuw kroon te maken. Op de foto is de wortelpunt niet te zien....met een x-foto met wortelpunt erop kan vaak gezien worden of er nog een rest ontsteking is. Waarom zijn de kronen aan elkaar (lijkt zo op de foto. Dat doe ik eigenlijk nooit tenzij er te weinig houvast is. Maar met een wortelkanaalbehandeling is de houvast vaak te creeeren. Dit lijkt op buitenlands werk met slechte aansluiting.
di, 07/15/2025 - 21:47 Permalink
Tandarts_Richa…

Twee jaar oud... gauw teruggaan voor garantie. Niet lang wachten....kunnen grotere problemen geven. Liever gisteren dan morgen. Dit naar aanleiding v betere foto elders. Gauw teruggaan. Lijkt op goedkoop werk. Maar goedkoop kan duurkoop lijken.
di, 07/15/2025 - 21:59 Permalink