Tandartspraktijk Verstand

Groenmarktstraat 1, 3521AV Utrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.1
Zorgkaart
6.2
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 20:30
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 19:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Kindertandheelkunde

Team

tandarts
0.0
L.G. Schep
Tandarts
BIG nummer: 59927588202
tandarts
0.0
J.J.N. Visser
Tandarts

Faciliteiten

  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Spoed
0.0
3.1
6.2
De Keizer 19 Sep 2022 - 19:26

Niet jullie schuld maar mijn beugel doet erg pijn

Cecil 30 Jul 2022 - 10:45

Gister (vrijdag) had meneer van de receptie beloofd dat ze vandaag (zaterdag) om 09.30 terug zouden bellen voor een spoedafspraak. Blijkt de hele praktijk gesloten te zijn en heb geprobeerd zelf te bellen maar dan krijg je een uur lang zo een bandje te horen. Ik heb de hele dag avond en nacht gewacht met veel pijn. Dus meneer dankjewel voor je gelogen beloftes.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Verstand

Beste Cecil, Wij zijn op zaterdagen gewoon geopend op de locatie aan de Blauwkapelseweg. U belt met de verkeerde locatie aangezien alle andere locaties gesloten zijn op zaterdagen. Tevens heeft de receptionist u geprobeerd te bellen, alleen was het nummer niet in gebruik. Bedankt voor uw review.

Erlend Serendahl 22 Feb 2022 - 11:47

(Vertaald door Google) Ik heb een fietsongeluk gehad en daarbij een tand afgebroken. Verstand heeft mij de volgende dag uitstekend geholpen, was erg geduldig met mijn zorgen etc (nooit eerder een tandextractie gehad). De tandarts legde de procedure uit en wat ik in de toekomst zou moeten doen, en was erg behulpzaam bij het uitleggen van haar observaties tijdens de procedure. Daarna gaven ze me een gedetailleerde beschrijving van wat er was gedaan via e-mail, om me te helpen verdere onkosten te declareren van voortgezette behandeling in mijn thuisland. (Origineel) I had a bike accident and destroyed a tooth. Verstand helped me excellently the very next day, was very patient with my worries etc (never had a tooth extraction before). The dentist explained the procedure and what I would need to do going forward, and was very helpful in explaining her observations during the procedure. Afterwards, they provided me with a detailed description of what had been done on e-mail, to help me claim further expenses from continued treatment in my home country.

Diana Villafuerte 02 Feb 2022 - 09:59

Mijn zoontje heeft een slotjes beugel waarvan 4 slotjes los zitten en Dr. P.L. Caravajal Monroy wil de slotjes niet maken van zijn beugel. Ze zei tegen mijn zoontje dat hij eerst moet leren eten voordat ze de slotjes van de beugel ging maken. Ik zelf vind dat geen uitspraken wat een orthodontist kan maken. Ik betaal voor de beugel en de reparatie etc. Dus dan moet dat ook gemaakt worden wanneer deze kapot gaan. Ze kan niet goed werken met kinderen

Janneke Vogels 09 Dec 2021 - 08:12

12 jaar geleden een zeer slechte ervaring met deze tandarts. Elke keer als ik op controle kwam had ik volgens haar zeker 3 gaatjes en werd het maximale tarief gedeclareerd. Bij het boren was haar geduld bovendien zeer beperkt en werd ze onvriendelijk als ik moeite had helemaal stil te liggen door alle handelingen. Via een second opinion bij een betrouwbare en geroemde tandarts, na wederom een diagnose '3 gaatjes' van VersTand, bleek er helemaal niks aan de hand. Oftewel: echt een afrader! Ik hoop uiteraard dat dit inmiddels beter is, maar raad toch aan bij meermaals slechte diagnoses een second opinion te zoeken.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Verstand

Geachte mevrouw Vogels, Bedankt voor uw review. Wij vinden het zeer spijtig om dit te lezen, vooral omdat u al 12 jaar niet meer bij ons bent geweest. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact met de praktijk op te nemen en uw verhaal nader uit te leggen? Ondanks dat u al 12 jaar niet meer bij ons bent geweest. Graag vernemen we van u. Vriendelijke groet, Teams VersTand

Marlou Van De Sande 26 Okt 2021 - 12:05

Verouderde apparatuur, oude manier van werken, slechte kwaliteit vullingen die mijn tanden deed verkleuren en slechte communicatie. Ben blij dat ik er weg ben.

Mitchel Goris 15 Feb 2021 - 21:20

M'n moeder heeft hier bij de orthodontist 'van dort' van verstand een gebit laten maken. Deze bleek te ruim te zitten. Later naar een second opinion gegaan en die zei dat het gebit 3mm te kort was. Mijn moeder terug naar tandarts verstand om te vertellen dat het niet goed was en dat zei een nieuwe moeten maken. Verstand zegt dat m'n moeder contact moet nemen met de verzekering want verstand gaat natuurlijk niet voor niks een nieuwe gebit maken. De verzekering is hier in niet de fout dus die vergoeden niet een nieuw gebit. Verstand wilt ook geen nieuwe gebit maken. Ik vindt dit echt een schande, m moeder zit al 1 jaar zonder gebit. Het zal je eigen moeder maar zijn! Jullie leveren een ondeugdelijke product en horen dit zonder kosten op te lossen zonder enig discussie of problemen! Maar dat is zeker niet het geval! Nee we moeten een officiële klacht indienen en dan zien we wel! Schande. Ik, m'n vriendin, m'n moeder en m'n broer zullen hier ook zeker weg gaan. Een verlies van 4 cliënten is het zeker niet waard. Goede les voor de volgende x.

brooklyin Yess 28 Mei 2020 - 21:19

Weer heel erg tevreden 😊 Mehmet!!! je bent een topper!!! Mijn zoon komt altijd heel blij en tevreden naar huis!!! Goed geholpen! Erg fijn!!! Ik ben heel erg tevreden over de Ortho!!! En Met name Mehmet!!! Altijd behulpzaam en lost alles op!!! Doet zijn werk goed!!! Ik wil altijd door mehmet geholpen worden!!!, hij heeft en komt altijd een oplossing!!! Dus als je belt vraag naar Mehmet!! Moeder van Marwan Weer heel erg tevreden 😊 Mehmet!!! je bent een topper!!! Mijn zoon komt altijd heel blij en tevreden naar huis!!! Goed geholpen! Erg fijn!!!

Piet Van der Ham 08 Nov 2019 - 20:00

Deze tandarts is slecht voor zijn personeel. Betaald niet uit conform de gemaakte afspraken.

Nadine Van Den Berg 17 Okt 2019 - 19:12

Hoewel ik geen enkel slecht woord kan zeggen over de service, vind ik de kwaliteit zelf maar slecht. 2 keer langs geweest in 1 week tijd en ik ben nog steeds niet goed geholpen, waardoor ik morgen voor een derde keer langs een tandarts moet. Dit keer een andere tandarts zoals je zult begrijpen . Waar het aan ligt? Niet aan de service in ieder geval.

Willem tM 19 Jul 2019 - 22:55

De laatste jaren hard achteruit gegaan. De receptioniste is de enige die deskundig én vriendelijk is. Veel wisselingen in personeel, communicatie is vaak vaag en de diagnoses en adviezen van met name de mondhygiëniste variëren sterk. Tekenend is ook dat je voor een afspraak om 8.30 uur met een deel van het personeel bij de deur moet wachten op de sleutelhouder. Dan mag je blij zijn als je om 8.45 uur geholpen wordt. Zonder excuses of uitleg. Niet klantvriendelijk en niet professioneel.

Ali Avci 07 Jul 2019 - 15:08

Deze meneer laat verschillende tandartsen in opleiding voor hem werken en andere tandartsen die nergens aan de bak komen als freelancers. Lekker goedkoop. Nadat ze je gebit verpesten lachen ze je ook nog uit.

Ray G 21 Jun 2019 - 12:07

Mensen ga hier nooit na toe of ga weg hier, dit is een schandalige praktijk met een waardeloze tandarts ( Wicomb) die altijd vrij is op vakantie is of ziek, ben nog nooit zo slecht behandeld als hier, was al bang voor tandarts en door deze akelige man een trauma opgelopen, ben in februari hier beland en zo spijt van, eerst zei hij kaakchirurg heeft gelijk alles beter eruit halen, heb 3 verschillende begrotingen meegekregen 1 van 450 1 van 655 en toen weer 1 van bijna 1400, moesten tanden en kiezen uit, wortelkanaalbehandeling een gaatje en reinigen, meneer maakt ff snel schoon en ineens heb ik een perfect gebit terwijl ik al paar weken aangeef het doet nog zeer, kies doet zeer voortand doet zeer etc etc, ben vanaf 31 mei bezig om bij hem te komen, vandaag eindelijk de afspraak en ja hoor meneer is weer eens ziek en krijg iemand in opleiding, hij beld totaal niet terug als je er 5 keer om vraag, werken elke week nieuwe mensen, enigste goeie medewerker is Marlon de rest is een schande en een ramp, moest na 11 dagen zelf tig keer bellen voor een afspraak omdat ze maar niet terug bellen, kan nog meer schrijven maar is wel genoeg. Ff een update 21 juni, ben vandaag gebeld door flapdrol tandarts en heeft me bedreigd door telefoon en helemaal uit z'n plaat gegaan en de hak erop gegooid, hij was gisteren zogenaamd ziek en zou vandaag op vakantie gaan hahaha, en ineens kan hij bellen over deze review waarin hij zegt dat ik hem bedreigd en hij gaat juridische stappen ondernemen, we wachten dat met plezier af, hoop dat iedereen weggaat hier, alles staat op gesprek hoe hij tekeer ging, hopelijk zien we elkaar nog.

Eef Lente 15 Dec 2018 - 14:47

Slechte praktijk, constant wisselingen van tandarts en ook wel eens factuur gekregen voor niet uitgevoerde behandeling. Mij zien ze er niet meer terug!

Andrea Maria Bortellie 22 Sep 2018 - 13:36

(Vertaald door Google) Beste ervaring ooit bij de tandarts! Ik was op vakantie in Nederland toen ik ineens veel pijn kreeg van mijn linker onderkaak. Tandartsen waren lief en behulpzaam, ze gaven veel uitleg over de behandeling en hoe alles zou verlopen. Ik vond dat erg leuk. Wat ik erg leuk vond, was dat ik bij de tandarts mijn eigen taal (Italiaans) kon spreken. Leuke plek voor tandheelkundige zorg! (Origineel) Best experience ever at the dentist! I was on holiday in the Netherlands when I suddenly got a lot of pain from my left lower jaw. Dentists were sweet and helpful, they gave a lot of explanation about treatment and how everything would go. I really liked that. What I really liked was that I could speak my own language (Italian) at the dentist. Nice place for dental care!

Sandra Veroeven 08 Aug 2018 - 20:19

Top tandarts met goede service. Vandaag terug van vakantie gekomen i.v.m. extreme pijn, zonder aarzel en getreuzel gebeld. Mocht gelijk langs komen en werd gezien. Blij en zeer dankbaar dat er nog artsen zijn die om goede zorg geven. Tandarts Wicomb is al 6 jaar mijn tandarts en zou hem voor geen goud willen inruilen. Dankjewel voor vandaag en tot de volgende keer. Groetjes, Sandra V. ( Houten )

Safi El-Bouijoufiani 26 Mei 2018 - 14:48

Kom al zeven jaar bij deze praktijk. Elke keer goed behandeld geweest. Fijn dat ze tegenwoordig ook geopend zijn op zaterdagen en laatst had ik kiespijn en kon ik zelfs bij de Blauwkapel komen 'op een zondag'. Ze zijn daar ook geopend.

Siebel Vlinderdas 25 Mei 2018 - 10:09

Ik ben bij Verstand uitgekomen omdat ze Invisalign aanboden. Na mijn eerste afspraak met de orthodontist zijn we gelijk gestart met mijn traject. Na mijn 22e beugeltje had ik weer hele rechte tanden en dat is gedaan in ongeveer 22 weken. Aangezien ik volwassen ben zag ik er enorm tegenop om met een beugel van staal te lopen in mijn mond. Fijn dat mijn orthodontist Paula hierover mee heeft gedacht en toch een gepaste en goede oplossing heeft gevonden en dat allemaal in zo een korte termijn. Ik ben ze daarom dan ook zeer dankbaar. Siebel Vlinderdas Ps. De foto is van het Invisalign merk, dit is ook de beugel die ik heb gebruikt.

Lavash Willington 24 Mei 2018 - 11:43

(Vertaald door Google) Ik vlieg voor mijn werk twee tot drie keer per jaar vanuit de VS naar Nederland en combineer het dan met mijn tandarts. Vandaag kon ik snel worden gezien door mijn eigen tandarts aangezien ik vanavond weer moet vertrekken. Ik heb me vijf jaar geleden aangemeld bij tandarts Wicomb, ik werk toen ook in Utrecht. Sindsdien wilde ik niet meer weg. Service is goed, personeel is erg aardig en begripvol (vooral omdat ik ook bang ben voor de tandarts) Hoewel ik in de VS woon, krijg ik altijd een herinneringsmail, wat erg fijn is. Heel erg bedankt voor al het goede. Zie jullie in december 2018. (Origineel) I fly to the Netherlands from the USA two to three times a year for work and then I combine it with my dentist. Today I could be seen quickly by my own dentist since I have to leave again tonight. I registered with dentist Wicomb five years ago, I also use to work in Utrecht at that time. Since then I did not want to leave anymore. Service is good, staff is very nice and understanding (especially because I am also afraid of the dentist) Although I live in the USA I always get a reminder e-mail, which is very nice. Thank you very much for all the good things. See you guys in december 2018.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Verstand

(Vertaald door Google) Hallo Lavash, Heel erg bedankt voor je vriendelijke reactie. Ik wens je een veilige vlucht terug naar huis van het hele team van VersTand. Tot ziens aan het einde van het jaar! Veel plezier. Vriendelijke groeten van het hele team. (Origineel) Hi Lavash, Thank you so much for your kind response. Wishing you a safe flight back home from the whole team at VersTand. See you at the end of the year! Have a good. Kind regards from the whole team.

vera van bergen 23 Mei 2018 - 16:58

Fijn en snel, zo omschrijf ik het. Leuk team. Behandelingen gaan altijd vlot, Heel fijn dat ik vaak ook na werktijd terecht kan bij mijn tandarts en ook in het weekend. Zeker een aanrader.

ABC XYZ 18 Mei 2018 - 10:10

Laatste jaar waardeloos geworden. Alle goede personeel is weg. ( Tandarts, mondhygiënist, receptioniste) nieuwe personeel is écht onbekwaam .

laura visser 18 Apr 2018 - 20:37

Goede service en kan vaak tijdig terecht. Fijne openingstijden kan altijd terecht na werktijd. Leuk personeel en fijne tandartsen.

Tony Campmans 10 Apr 2018 - 14:08

Altijd vriendelijk geholpen, inmiddels 6 jaar klant. Vorige maand had ik een bezoek bij de mondhygiëniste. Ze haalt elke keer flink tandsteen weg aan de onderkant van mijn gebit in verband met de spalk die ik had. Omdat deze meerdere keren los was gegaan was ik het herhaaldelijk terugplaatsen zat en had ik aangegeven te willen kijken naar een andere oplossing. Ik kon terecht voor het maken van een nieuwe afdruk en nu wordt er kosteloos een nachtbeugeltje geregeld. Praktijk is telefonisch ook goed bereikbaar en heeft ruime openingstijden.

Kevin Jongh 04 Jan 2018 - 09:32

afspraak na afspraak word verzet door assistenten. Als je er bent ook regelmatig meegemaakt dat er volgens hen geen afspraak was. Schandalig! Nu moest ik uitwijken naar een andere tandarts ivm pijn. Meneer geen wonder dat u pijn heeft u heeft 6 gaatjes. 6!! terwijl ik 7 weken geleden og bij Verstand was. Gelijk de boel opgezegd... prutswerk. Nooit meer en raad iedereen af.

Krupa Mukherjee 05 Aug 2017 - 10:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lucas Wouters 12 Jun 2017 - 15:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Glendys Hoepelman 13 Jan 2017 - 11:42

Dank je voor de goede zorg jongens!! nu kan ik weer zelfverzekerd lachen!! :D

Zulfikar A 07 Dec 2016 - 21:14

Goed geholpen, leuk personeel zeker een aanrader !

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Verstand

Beste Zulfikar, Hartelijk dank voor je leuke reactie, we doen onze best om u en anderen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Tot uw volgende controle. Vriendelijke groet , Het gehele team van VersTand.

Ron Josefina 05 Dec 2016 - 10:39

Deskundige en professionele tandarts en geweldige mondhygieniste die je op je gemakt laat voelen tijdens haar behandeling, hier krijgt deze praktijk van mij een dukke 10.

Eveline Chaigneau 02 Dec 2016 - 10:03

Leuke Praktijk, ik heb ervaring met een warm welkom, ik heb mijn angst overwonnen! Twee keer per jaar op controle , en tevens spreek ik zelfs vier keer per jaar af bij de mondhygieniste. Ik verlaat de praktijk met een schoon verzorgd gebit en een fijn " Verstandig " gevoel. Mijn kinderen zijn ook zeer tevreden over hun tandarts, tevens eigenaar Dhr.Wicomb. Mijn dochter heeft de tandarts ook benaderd voor sponsoring van haar hockey team , Verstand heeft toen de trainingspakken voor het hele team gesponserd , Dank daarvoor. Tot de volgende controle maar weer.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Verstand

Dag Mw.Chaigneau, Als eerst wil ik u hartelijk danken voor uw review, wij stellen het zeer op prijs en zijn blij dat wij konden en nog steeds kunnen bijdragen aan een "Verstandig" gevoel voor uw gebit. Wij streven ernaar om u en uw kinderen de nodige persoonlijke aandacht te geven tijdens uw behandelingen. Wij zijn blij om te mogen bijdragen voor de nieuwe trainigspakken voor MHV Maarssen. Graag tot ziens namens Tandartspraktijk Verstand.

Eva 03 Mei 2016 - 17:31

Als we 0 sterren konden geven zouden we dat doen. Kwamen bij de kindertandarts met 4jarige dochter die bang was. Praktijk niet gezellig, receptioniste onaardig en tandarts deed niets om dochter op gemak te stellen. Ze moest in de houdgreep een noodvulling. Inmiddels zijn we bij een echt goede kindertandarts die niet begrijpt waar die noodvulling voor nodig was en pas bij de 3de afspraak ging behandelen. Verstand heeft ons kind alleen maar banger gemaakt.

Marijn Ossenkamp 17 Okt 2014 - 12:05

Hele slechte praktijk!! Slecht werk! Schrijven doelbewust (onnodig) extra behandelingen uit. Administratie afdeling is geen haar beter. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandelt. Mijn advies: Zoek een andere praktijk!!

Maarten Palthe 21 Mrt 2014 - 16:31

Wij zijn met ons gezin nu een paar jaar klant bij Verstand maar nu is de maat vol. Ten eerste hebben we ongeveer elke keer een andere tandarts die de controles doet. De voorlaatste die we hadden was een dame met Duits accent die begon te boren en te vullen zonder dat ik mee mocht beslissen over een paar onvolkomenheden mbt wat glazuur. Inmiddels is de helft van een vulling weer afgebroken. Prutswerk! Dames achter de receptie zijn ook geen meesters in gastheerschap en communicatie. Zitten elke keer als ik er een keer ben op marktplaats en er kan geen goedemorgen af. De druppel die nu de emmer heeft laten overstromen is het feit dat ze mijn verhuisbericht niet hadden verwerkt, facturen naar mijn oude adres hebben gestuurd en nu een incassoburo op mijn nek hebben gestuurd. Ze hebben mijn emailadres en alle telefoonnummers en namen niet even de moeite mij te contacten over de kennelijk onbetaalde rekening. Toen ik vernam dat er nog wat open stond heb ik direct betaald maar de tandarts weigert mij tegemoet te komen mbt extra incassokosten (+200%) over het consult van 20,- .Geprobeerd om in overleg te treden met de eigenaar Dhr. Wicomp maar die belt niet terug. Best jammer want ze zitten bij ons op de hoek. Wie weet er nog een goede tandarts in Utrecht want bij deze ga ik niet terug!

Joshua de Jong 02 Jan 2011 - 23:09

Vlot en snel terecht. Heel aardig personeel.