Centrum voor Mondzorg Boxmeer

Bakelgeertstraat 68, 5831CV Boxmeer
Neemt patiënten aan
Tandarts
5.9
Google
3
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:30
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:30
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
5.9
3
0.0
waardering icon
Sander 05 Nov 2017 - 13:55 Review voor de praktijk

Werd hier bijna 6 jaar na alle tevredenheid behandeld. De kaatste twee jaar vreemd genoeg iedere keer een andere tandarts en mondhygiënisch. Opzich niet zo een probleem totdat je bij deze praktijk klaagt over de rekening . Management gaat discussie aan en voert geen oplossing. Uiteindelijk escaleert het probleem en mag je je als een klein kleutertje gaan melden bij een tandarts die je nog nooit gezien of gesproken heb. Kom daar gemiddeld 6 keer per jaar voor mond hygiëne en betaal per tijds eenheid van 5 minuten echter voor een behandeling van 15 a 20 minuten rekent deze praktijk toch 6 eenheden van 5 minuten. Belachelijk en als het dan te heet onder de voeten word krijg je een brief dat je in de praktijk niet meer welkom bent . Tot slot kwam de nieuwe tandarts met allerlei feiten die anders waren dan hij zei die hij gewoon had kunnen inzien in hun systeem. Nee management van 0,0 en praktijk die gewoon qua professionaliteit niet deugt. Je wil er immers met je klanten uitkomen . Helaas een dikke 0 en niet aan te bevelen voor anderen. In deze praktijk staat duidelijk het verdienmodel en het maken van winst over de rug van patiënten voorop. Gemeld bij de zorg authoriteit. Bent u het ook niet eens met een door deze praktijk verstuurde rekening raad ik aan dit door te spelen naar de Nederlandse zorg autoriteit .

Reactie tandartspraktijk:

Wij kunnen ons dit voorval goed herinneren. Gezien de onvrede die deze patiënt voortdurend uitte hebben wij hem uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Dit vragen wij juist als een volwassen stap. Hiermee degraderen wij niemand tot “een kleuter “ vinden wij. Helaas heeft dit gesprek ertoe geleidt dat de behandelrelatie wegens een gebrek aan wederzijds vertrouwen is beëindigd. ( vermeende) geldelijke schade is aan patiënt uit coulance overgemaakt. Dit wil niet zeggen dat wij niet openstaan voor kritiek. Het aangehaalde punt van tandartswissel staat als prioriteit op onze agenda , al geruime tijd. Hierin zijn reeds stappen ondernomen die hun vruchten beginnen af te werpen. Zo hebben wij nu een team van honkvaste behandelaars. Sommige zijn al meer dan 10 jaar werkzaam bij ons. Wij kunnen onszelf oprecht aanbevelen als het om uw mondgezondheid gaat.

Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
5.5