Tandartspraktijk De Dam

Tandartspraktijk De Dam
Dam 55, 2952AB Alblasserdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.6
Google
3.2
Zorgkaart
8.3
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:00

Onze praktijk streeft ernaar u een breed en kwalitatief hoogwaardig aanbod van tandheelkundige zorg en optimale dienstverlening te bieden. Wij zien iedere patiënt als zorgconsument. Tandartspraktijk De Dam in Alblasserdam neemt nieuwe patiënten aan. U kunt bij ons terecht voor uw (half)jaarlijkse controle, maar ook andere behandelingen, zoals esthetische tandheelkunde, slaap, apneu en snurkproblematiek en behandeling kaakgewrichtsklachten, mondhygiene en preventie.

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Onzichtbare beugels/aligners
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Snurk specialist

Team

tandarts
0.0
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 99917611702
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Baliemedewerker
tandarts
0.0
Preventieassistent
tandarts
10.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Assistent
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 69909840202
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 39932271702
tandarts
0.0
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
9.6
3.2
8.3
waardering icon
Ellen 11 Apr 2024 - 20:32 Meran Campo (Mondhygiënist)
Rustig, vriendelijk, meedenkend en professioneel
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Olga Voitsekhovskai 05 Dec 2019 - 11:24 Review voor de praktijk
Mijn gezien is erg tevreden met onze ervaring bij deze tandartspraktijk. De kinderen worden hier met een speciaal aandacht behandeld. De sfeer is persoonlijk. Personeel is professioneel, vriendelijk en attent.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Lotte eijkelenboom 28 Nov 2019 - 09:21 Review voor de praktijk
Het is een goede en professionele tandartspraktijk, de tandarts neemt de tijd voor zijn patiënten zo voelt de patiënt zich gehoord. Dit leidt tot een prettige ervaring.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
9
9.5
Esther 30 Jan 2023 - 14:33

Hier word je altijd fijn geholpen. Vriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je.

Dylan van der Straaten 06 Apr 2022 - 07:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Osman Abdullah 24 Aug 2021 - 23:17

ik ben niet te tevreden maar probleem opgelost ik heb een nieuwe tandarts voor ons vier personen. veel succes als u inschrijven bij Tandartspraktijk De Dam

Peter Van herk 08 Mrt 2021 - 20:04

Vorige week voor de eerste keer hier geweest. Ik ben erg fijn geholpen, lieve tandarts en assistenten. Alles wordt duidelijk uitgelegd, er wordt goed de tijd voor je genomen. Ook met wat angst voor de tandarts zit je hier goed. Heel tevreden over de praktijk!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk De Dam

Geachte heer Van Herk, wat fijn te horen dat u uw bezoek als prettig heeft ervaren. Heel veel dank namens het hele team.

Linda Binnendijk 05 Nov 2020 - 12:43

Tandarts verwees mij door voor de gnatholoog. Krijg een belachelijk hoge rekening. Heel creatief voor iemand die niks voor mijn klachten kon doen en gespecialiseerd zou zijn. Zet zelfs een bedrag extra op rekening 'covid toeslag'?!! Echt van de zotten!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk De Dam

Geachte mevrouw Binnendijk,
Dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat u het een hoge rekening vindt, echter voor een intake bij een tandarts-gnatholoog is dit tarief vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit. Wij bepalen dus niet zelf onze tarieven. De kosten van de intake bij de tandarts-gnatholoog hebben wij per mail vooraf aan u kenbaar gemaakt, zodat u geen verrassing had op uw afspraak zelf. Ook is u uitgelegd dat afhankelijk van de diagnose een machtiging aangevraagd wordt voor de genoten behandeling. Wij zijn nog in afwachting of u de volledige behandeling vergoed krijgt. Helaas hebben wij nog geen bericht hierover ontvangen van uw zorgverzekeraar.
De Nederlandse Zorgautoriteit heeft ook de extra COVID-19 toeslag in het leven geroepen. Gelukkig mogen wij sinds eind april jl. weer patiëntenzorg uitvoeren onder zeer strenge maatregelen. Deze maatregelen kosten geld, die wij tot voor 1 augustus niet mochten doorrekenen aan onze patiënten. De NZa heeft in de periode van 1 augustus tot 1 november 2020 ingesteld dat hier een vergoeding voor berekend mocht worden. Na 1 november 2020 is deze extra vergoeding overigens niet meer van kracht.

We hopen u spoedig te contacten met een positief antwoord van uw zorgverzekeraar. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen op het bij u bekende nummer.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met hartelijke groet,
Brigitte van der Kleij
Praktijkhouder

patrick van krimpen 25 Aug 2020 - 20:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jerr 19 Mei 2020 - 15:26

Fijne tandarts en erg vriendelijk personeel

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk De Dam

Dank je wel voor de goede beoordeling. Ons team is er erg blij mee.

Aref Aria 28 Jan 2020 - 22:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk De Dam

Geachte heer Aria, vorige week heeft u onze praktijk bezocht. Jammer genoeg wilde u geen uitleg aan mij geven waarom u niet tevreden was over uw tandarts, wat mij zeer spijt. U ontevredenheid heeft u nu via dit communicatiemiddel te kennen gegeven. Toch wil ik u aanbieden om nogmaals bij ons langs te komen en uw ontevredenheid aan ons kenbaar te maken. Door alleen een negatieve recensie te plaatsen en niet het gesprek aan te gaan weten wij niet wat er aan de hand is en kunnen wij er ook niet van leren. Rest mij verder u een prettige dag te wensen. U kunt ons bereiken op het bij u bekende telefoonnummer 078-6916615.

Natalia lerdo de tejada 07 Jan 2020 - 13:31

Not happy with the service they bill you for everything and when you cancel they bill you anyway

(Vertaald door Google)
Niet tevreden met de service, ze factureren je voor alles en als je annuleert, brengen ze je toch in rekening

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk De Dam

Geachte mevrouw Lerdo de Tejada, dank voor uw bericht. U heeft inderdaad drie maal een nota van ons ontvangen, voor afspraken die op de dag zelf kort voor de afspraak zelf door u zijn afgebeld. Anderhalf uur of zoals bij uw laatste afspraak, 5 minuten van te voren afgezegd, dan kunnen wij helaas geen nieuwe patiënten meer plaatsen op uw geannuleerde afspraak. Zoals ook op uw afsprakenkaartje vermeld en op onze website vragen wij de mensen altijd minimaal 24 uur vooraf melding te maken van het verzetten of annuleren van een afspraak. Wij kunnen dan andere patiënten met noodzakelijke tandheelkundige zorg helpen. U gaf bij alle drie afspraken aan dat u door uw werk verhinderd was om te komen. De tandarts en de tandartsassistente hebben toen tevergeefs op u gewacht. Deze wachttijd zijn wij in dit geval helaas genoodzaakt bij u in rekening te brengen, daar zij toch betaald dienen te worden in deze tijd.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen op het bij u bekende telefoonnummer 078-6916615.

frank dros 30 Aug 2016 - 20:03

De praktijk is het laatste jaar enorm verbeterd!