Ik ben op zoek naar rien van der horst . Hij is oud adviserend tandarts voor verzekering. Op internet staat wel telefoonnr en e mail maar die kloppen niet.
Ik wil hem nl wat vragen ivm vergoeding oligodontie en vergoeding ivm onder narcose verwijderen van kronen en bruggen en plaatsen volledig kunstgebit..
Of is er iemand anders die ik hiervoor om advies kan vragen?
Gr lisa
Ik wil hem nl wat vragen ivm vergoeding oligodontie en vergoeding ivm onder narcose verwijderen van kronen en bruggen en plaatsen volledig kunstgebit..
Of is er iemand anders die ik hiervoor om advies kan vragen?
Gr lisa
hij staat op Linkedin.
Als antwoord op hij staat op Linkedin. door vV
hij staat op Linkedin.
voor kunstgebit is vrij
Rien van der Horst bereiken
Of heeft iemand anders tips. Ik heb hem al gelinkt op LinkedIn, maar weet niet of hij nog actief is.
Zo niet, maakt me niet uit. Heb hem toch echt heel erg nodig en ben vast een interessante case voor hem.
Of voor iemand anders die hulp kan bieden.
Heb oligodontie en ben in 1983 behandeld door dr Knaud. Professor Bijzondere Tandheelkunde Utrecht. 9 maanden lang elke vrijdagmiddag.
Heb 22 kronen incl bruggen gekregen en maatwerk tandjes. Was toen 18.
Let op: ben nu 55 en nu is het meesterwerk aan vervanging toe.
Heb natuurlijk niet de financiele middelen voor 22 kronen met brugwerk etc.
Wellicht valt dit nog onder de aangeboren afwijkingen en 30 jaar onaangetast? Oldtimer/museum bezienswaardigheid haha.
Hoop dat iemand me verder helpt. Alvast dank.
Myrna
als het goed is, kan je eigen
Is de eigen tandarts hier niet mee bekend (of heeft ier er geen zin in , of kan hij de omvang van de klus wellicht niet aan) kan hij ervoor doorsturen naar een CBT. die weten er wel weg mee.
Als antwoord op als het goed is, kan je eigen door vV
mogelijkheid indienen aanvraag
Heb gedurende 37 jaar gerelateerde artikelen bewaard. overal en nergens dus....
Goed en gefundeerd document gaat me helaas niet lukken alleen.
Daarom op zoek naar expert op dit gebied: Rien van der Horst.
Nog niet gevonden,
Ken jij nog een andere ervaringsdeskundige mbt samenstellen aanvraag vergoeding?
Alvast dank.
Myrna
Als antwoord op mogelijkheid indienen aanvraag door Myrna (niet gecontroleerd)
mogelijkheid indienen aanvraag