* Binnenkort is de site vernieuwd! Sneller, makkelijker en completer.
* Regel een afspraak via de groene button op deze site op de praktijkpagina van je tandarts.
Ondertandjes verschoven 10 maanden oude baby kan het kwaad? | Tandarts.nl
3 berichten / 0 nieuw
Ondertandjes verschoven 10 maanden oude baby kan het kwaad?
Jojo123
Laatst gezien: 1 week 17 uur geleden
door Jojo123 wo, 10/14/2020 - 16:44

Hoi,
Gister heeft mijn zoontje van 10 maanden een flinke klap gemaakt met zijn gezicht op de houten salon tafel dit deed erg pijn, hij lijk hierbij zijn ondertandjes geraakt te hebben.
Ze tandjes waren gelijk bebloed. De bloeding duurde ongeveer 5-10 minuten. Daarna ging hij gelijk slapen. In de ochtend leek het net of zijn tandjes een beetje verschoven waren er zit een wondje aan de achterkant van zijn ondertandjes. Het lijkt net of ze ondertandjes een beetje naar voren staan nu. Hij heeft pijn als hij op harde dingen bijt. Voorderest lijk hij niet zoveel last te hebben van de pijn muv bijten op hard eten of objecten.

Is het verstandig om naar een tandarts te gaan of zolang het niet los zit, groeit het vanzelf dan weer aan?

Zit een beetje in dubio aangezien het covid tijd is en ik de deur niet onnodig uit wil maar wil natuurlijk ook geen permanente schade aan mijn zijn zoon zijn opvolg tandjes Smile

Hoop dat julliie me kunnen helpen.

p.s. Heb nog een foto toegevoegd

Attachment: 
Ik denk dat je het beste
afbeelding van Lieneke
Lieneke
Laatst gezien: 5 dagen 15 uur geleden
door Lieneke vr, 10/16/2020 - 10:41

Ik denk dat je het beste gewoon even kunt overleggen met jouw eigen tandarts...

Het ziet er al goed uit en
Jojo123
Laatst gezien: 1 week 17 uur geleden
door Jojo123 vr, 10/16/2020 - 11:01

Het ziet er al goed uit en hij lijkt geen pijn meer te hebben. Denk dat de wortel een beetje opgezwolle was en het weer normaal groeit ik.Binnekort ga ik wel naar de tandarts voor zijn eerste controle Bedankt voor de reactie.