4 berichten / 0 nieuw
Verstandskies met kaakbot
door Lovelymeandi do, 03/14/2019 - 01:15

Hallo,

Mijn verstandskies is deze week getrokken maar er zat een stuk kaakbot bij. Ik vroeg mij af of dit normaal is. Dit omdat de kaakchirug en niets van zei. Ik zal een plaatje bijvoegen. Het ziet er wel vies uit.

Attachment: 
Lovelymeandi
Laatst gezien: 8 uur 30 min geleden
Geen idee of het kwaad kan,
door xMangler do, 03/14/2019 - 18:51

Geen idee of het kwaad kan, maar ik moet zelf ook nog 3 verstandskiezen laten wegsnijden en had hier al een topic over gestart zoals je kan zien.
Aangezien jij het net hebt laten doen heb ik wat vraagjes voor jou Smile

Heb je deze laten wegsnijden bij de kaakchirurg?
Heb je er nu veel last van?
Wat voel je juist?

xMangler
Laatst gezien: 4 dagen 9 uur geleden
door Lovelymeandi do, 03/14/2019 - 19:43
(Reply to #2)

Hoii

Ja de kiezen zijn getrokken bij de kaakchirurg. Het trekken duurde ook erg lang omdat ze erg vastzaten. Nu heb ik er weinig last van omdat ik veel ibuprofen, maar ik heb wel koorts. Ook heb ik een erg vieze smaak in mijn mond ( het zal wel een beetje ontstoken zijn). Daarnaast klopt het ook erg.

Lovelymeandi
Laatst gezien: 8 uur 30 min geleden
door xMangler vr, 03/15/2019 - 11:38
(Reply to #3)

Hoii
Ja de kiezen zijn getrokken bij de kaakchirurg. Het trekken duurde ook erg lang omdat ze erg vastzaten. Nu heb ik er weinig last van omdat ik veel ibuprofen, maar ik heb wel koorts. Ook heb ik een erg vieze smaak in mijn mond ( het zal wel een beetje ontstoken zijn). Daarnaast klopt het ook erg.

Bedankt voor je reactie!
Ik moet ze al een aantal jaar laten wegsnijden maar ik blijf het uitstellen omdat ik er toch bang voor ben.
De mijn liggen ook dwars onder mijn tandvlees dus zijn ook zeker niet de gemakkelijkste om eruit te halen..
Was je onder narcose of plaatselijke verdoving? Viel dit mee?
Hoe gaat het vandaag met je? Smile

Mvg.

xMangler
Laatst gezien: 4 dagen 9 uur geleden