Fraai Tandartsen

Scheepmakershaven 33, 3011VB Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
6.8
Google
4.4
Zorgkaart
9.3
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 20:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 20:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 15:30

 

Fraai Tandartsen is een innovatieve tandartspraktijk, goed bereikbaar, in het ...

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 39912412002
tandarts
6.3
Tandarts
BIG nummer: 29910137102

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Spoed
6.8
4.4
9.3
waardering icon
Lisa 23 Aug 2023 - 13:56 S.G.J. Peulen (Tandarts)
Een heel fijn praktijk en tandarts peulen is een hele fijne tandarts. Fijnste van alles was dat hij echt tijd nam. Geen haast en ruimte voor vragen. Doet alleen wat echt noodzakelijk is. Heb een kroon op voortand laten plaatsen wat uitziet als eigen tand. Perfectie in zijn werk. Erg blij en een aanwinst zo’n praktijk en zulke tandartsen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
waardering icon
A 02 Mei 2023 - 21:28 S.G.J. Peulen (Tandarts)
Begin dit jaar was ik heel vrolijk overgestapt naar Fraai, gezien hun mooie praktijk. Er werd toen een ‘kennismaking’ intake afspraak ingepland. Tijdens deze korte afspraak waren er twee simpele röntgenfoto’s gemaakt en controleerde de tandarts mijn mond voor letterlijk een paar seconden, waarna vertelde hij dat hij mijn dossier al gezien had, en dat er verder “niets spannends” aan de hand was met mijn gezonde mond. Ik vroeg hem over een aantal aandachtspunten in mijn dossier; echter kwam hij heel arrogant over en wees hij mijn zorgen sarcastisch af (kennelijk wist ik als patiënt volgens hem niet waar ik het allemaal over had en moest ik gewoon mijn mond houden!) Hij is daarna weggegaan en heb ik een vervolgafspraak ingepland met de assistante voor over een half jaar. Dit simpele intake bezoek (incl. het maken van de foto’s) duurde ongeveer 5 minuten, waarbij er verder ook helemaal geen behandelingsmogelijkheden e.d. uitgevoerd of besproken werden. Een paar weken later kreeg ik een factuur van Infomedics met een verrassend hoog bedrag van bijna 120 euro voor dit zeer korte bezoek (waarvan bijna 2/3 niet vergoed werd door mijn aanvullende verzekering)! Bovenop de (al zeer hoge) kosten van intake en röntgenfoto’s zou er volgens de factuur ook een “beoordeling” gemaakt zijn van een al bestaande foto in mijn dossier, hoewel deze door mijn vorige tandarts al gemaakt en beoordeeld was geweest (en dus de kosten daarvan had ik al betaald)! Zo kwam er dus weer een paar extra tientjes bij op de rekening voor niets (het bekijken van de inhoud van het dossier hoort gewoon bij de dure intake; deze foto hoefde dus niet nogmaals “beoordeeld” te worden, hij was immers al beoordeeld)! Ik vond het uiteraard niet kunnen dat er voor een simpele intake afspraak van ongeveer 5 minuten, zonder enige behandeling, opeens bijna 120 euro in rekening werd gebracht (dit was ook nooit eerder zo gebeurd bij mijn vorige tandartsen). Hun praktijk gebeld om te vragen om uitleg, maar werd ik verwezen naar Infomedics om daar een bezwaar in te dienen en verder succes gewenst door de assistente! Dit had ik gedaan; echter werd mijn bezwaar een paar weken later gewoon afgewezen zonder enige reden of toelichting. De praktijk nogmaals gebeld; deze keer zou de assistante de tandarts hierover spreken en mij terugbellen. Echter werd ik nooit teruggebeld, wel ontving ik ondertussen een herinnering van Infomedics! Voor de derde keer de praktijk gebeld; ik kreeg toen opeens te horen dat de rekening eigenlijk “nog hoger” hoorde te zijn, omdat er “veel meer” was gedaan! Dit was uiteraard pure onzin, dus heb mijn dossier op dezelfde dag gewoon weggehaald bij deze mensen! Ik voel me zwaar afgezet; ik ging heel enthusiast bij Fraai als mijn nieuwe tandarts, ik was daar voor 5 minuten intake, er werd helemaal geen behandeling uitgevoerd of besproken, ik werd juist neerbuigend en sarcastisch behandeld door een arrogante en niet-zorgzame tandarts, en vervolgens kreeg ik een buitengewoon hoge rekening die totaal niet redelijk of overeenkomstig was met de aangeboden ‘dienstverlening’, met een onacceptabele bejegening / gebrek aan enkele communicatie tijdens het bezwaarproces. Helaas betreur ik erg mijn overstap naar deze praktijk; uit de andere reviews blijkt kennelijk dat er meerdere patiënten last hebben van de onbegrijpelijk hoge rekening bij deze praktijk. Normaalgesproken laat ik geen recensies achter voor de zorgverleners omdat ik respect heb voor hen, echter is in dit geval de meegemaakte situatie zodanig onaanvaardbaar en akelig dat ik het wel nodig vind.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
2
1.3
waardering icon
Thelma 28 Jun 2022 - 19:32 S.G.J. Peulen (Tandarts)
Geweldige artsen ik ben geen fan van de tandarts in het algemeen maar sinds ik bij Fraai kom geen probleem iedereen heeft daar betrokkenheid met de patient en daar gaan ze ver in. Fijne tandartsen en overig personeel. Chapeau. Beer en Stephan.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
2
Aanbeveling
10
8.0