Tandartsen aan de Herengracht

Tandartsen aan de Herengracht
Herengracht 318, 1016CE Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
6.4
Google
2.9
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 19:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

Als u een afspraak maakt met een van de ervaren en betrokken specialisten van Tandartsen aan de Herengracht kiest u voor hoogwaardige tandheelkunde. Van controles tot implantologie, van mondhygiëne tot cosmetische ingrepen: het ingespeelde team van Tandartsen aan de Herengracht biedt vrijwel alle diensten op het gebied van tandheelkunde. U kunt rekenen op persoonlijke zorg in een plezierige en ontspannen omgeving. Wij nemen nieuwe patienten aan!

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
6.4
Tandarts
BIG nummer: 19024859502
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 79058918802
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 19059274002
tandarts
0.0
Tandarts
BIG nummer: 09910589302
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
6.4
2.9
0.0
waardering icon
Roy 25 Okt 2023 - 22:54 Guido van West (Tandarts)
Beste Guido en team, Ik hoop dat alles goed gaat. Na meer dan 20 jaar patiënt te zijn bij jullie, was mijn ervaring afgelopen maandag, 2 oktober 2023, helaas een dieptepunt waar ik middels deze mail melding van maak. Ik ervoer een gespannen sfeer in de behandelkamer en een norse houding, waardoor dit bezoek voor mij onaangenaam was. Zo werd de verdoving zonder aankondiging toegediend en er werd überhaupt nauwelijks gecommuniceerd. Non-verbaal was er met name irritatie voelbaar. Het hardhandig handelen van zowel tandarts als assistent leidde tot een gescheurde mondhoek, wat absoluut te voorkomen was. Wat me echter nog het meest is gebleven, is de totale ongeïnteresseerdheid op alle vlakken. Gezien deze ervaring vraag ik me af: kan ik bij een volgend bezoek een soortgelijke behandeling verwachten? Of zijn er concrete plannen om de patiëntervaring te verbeteren? Ik kijk uit naar een reactie. (25/10 ook na reminder geen reactie)
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
2
Is deskundig
7
Aanbeveling
1
2.8
waardering icon
Henning Rüder 20 Apr 2021 - 21:33 Yolande Frowein (Mondhygiënist)
Top mondhygiëniste. Vriendelijk, professioneel, vakkundig, attent, sympathiek.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
B. Khaz 22 Feb 2023 - 14:14

I’ve been coming here since 2013 and have always had such great, patient, kind, understanding and helpful encounters with the assistants, dentists, hygienists and the rest of the staff. Thank you so much for making these experiences so nice, especially since I came here so shaky from past experiences with previous clinics.

I’ve had regular check ups, fillings, crowns, root canals, wisdom teeth extractions and cleaning done here. By different dentists and hygienist, all were amazing. Friendly, careful, communicative, professional.

My dentist here is Maartje and a special thank you to Sabrina who was extra patient with me on the phone when I called about ten times last week to make, cancel and change appointments because I was in a bit of a tricky situation!

(Vertaald door Google)
Ik kom hier sinds 2013 en heb altijd zulke fijne, geduldige, vriendelijke, begripvolle en behulpzame ontmoetingen gehad met de assistenten, tandartsen, mondhygiënisten en de rest van het personeel. Heel erg bedankt dat je deze ervaringen zo leuk hebt gemaakt, vooral omdat ik hier zo beverig ben gekomen door ervaringen uit het verleden met eerdere klinieken.

Ik heb hier regelmatig controles, vullingen, kronen, wortelkanalen, extracties van verstandskiezen en reiniging gehad. Door verschillende tandartsen en mondhygiënisten, allemaal geweldig. Vriendelijk, zorgvuldig, communicatief, professioneel.

Mijn tandarts hier is Maartje en een speciaal bedankje voor Sabrina die extra geduldig met me was aan de telefoon toen ik vorige week zo'n tien keer belde om afspraken te maken, af te zeggen en te wijzigen omdat ik in een lastige situatie zat!

kim 88 10 Jan 2023 - 13:49

I was very happy with the aligner treatment. I asked for offers at other dentists to correct one tooth only, and everywhere they tried to sell me a very expensive all-in package. At TaDH however I could get a less costly and very good option to correct only my one specific tooth. The result was great, I am super happy with the advice that Iris the dentist gave me. Thanks for making this happen!

(Vertaald door Google)
Ik ben zeer tevreden over de aligner behandeling. Ik heb bij andere tandartsen aanbiedingen gevraagd om maar één tand te corrigeren, en overal probeerden ze me een peperduur all-in pakket te verkopen. Bij TaDH kon ik echter een goedkopere en zeer goede optie krijgen om alleen mijn ene specifieke tand te corrigeren. Het resultaat was geweldig, ik ben super blij met het advies dat Iris de tandarts mij gaf. Bedankt dat je dit mogelijk hebt gemaakt!

Shelly Yoshii 13 Okt 2022 - 21:47

NEVER back this place. receptionist and assistants are okay But the worst dentist. I had bad
experience here

(Vertaald door Google)
NOOIT terug naar deze plek. receptioniste en assistenten zijn oké Maar de slechtste tandarts. ik had slecht
ervaring hier

Sanaa Dammar 28 Jun 2022 - 21:46

I removed a wisdom tooth for the first time, the dentist knew. I was treated badly, the dentist Guido got upset because according to him I didn't open my mouth to the maximum. At the end of the operation I was shaking. Bad empathy from Guido bad service.

(Vertaald door Google)
Ik heb voor het eerst een verstandskies getrokken, wist de tandarts. Ik werd slecht behandeld, de tandarts Guido raakte van streek omdat ik volgens hem mijn mond niet maximaal open deed. Aan het einde van de operatie trilde ik. Slechte empathie van Guido slechte service.

Andrey Bessarabenko 02 Feb 2022 - 13:12

While I have been enjoying the services delivered by the dentist Seb and the mouth hygienist Yolande since Autumn 2014, the pandemic revealed some questionable safety and hygiene protocols followed at the practice. It has turned out that a team member sneezing and coughing, while being present at work, that some personnel not wearing the face masks, that not insisting that the visitors wear face masks - are normal things there. To hear this from a healthcare provider, when the COVID-19 infection numbers are increasing day by day, is terrifying. I have ended my long lasting relationship with this practice, as I do not agree with the above.

(Vertaald door Google)
Terwijl ik sinds het najaar van 2014 geniet van de diensten van tandarts Seb en mondhygiënist Yolande, bracht de pandemie een aantal twijfelachtige veiligheids- en hygiëneprotocollen aan het licht die in de praktijk werden gevolgd. Gebleken is dat een teamlid dat niest en hoest, terwijl hij op het werk aanwezig is, dat een deel van het personeel dat geen gezichtsmasker draagt, dat er niet op staat dat de bezoekers gezichtsmaskers dragen, daar normale dingen zijn. Dit te horen van een zorgverlener, terwijl het aantal COVID-19-infecties met de dag toeneemt, is angstaanjagend. Ik heb mijn langdurige relatie met deze praktijk beëindigd, omdat ik het niet eens ben met het bovenstaande.

Jelle de Groot 25 Okt 2021 - 20:42

Hele fijne tandartspraktijk! Erg groot en alles onder één dak. De receptioniste en assistenten zijn zeer vriendelijk en je kan er mee lachen. Daarnaast zijn ze ook professioneel en goed in hun vak. Ik voelde er niks van toen de assistent verdoving bij mij toediende. Ik ben anders gewend! De tandarts zelf is kort en bondig, maar heeft verstand over wat hij doet. Mijn verstandskies was er binnen 3 minuten uit. Goede uitleg gekregen over de nazorg en ze belde mij zelfs achteraf nog voor het sturen van een receptje.

Puck 01 Okt 2021 - 15:50

Slechte tandartspraktijk, specifiek Guido van West. Deze tandarts wil geen periodieke controle doen zonder 3 rontgenfoto's te maken (waar ze uiteraard extra kosten voor rekenen) en rekent een complexe kiesktrekking + extra verdovingskosten voor een simpele ongecompliceerde verstandskies waar verdoving al inclusief in de prijs zit. Al met al heel erg ontevreden, prijs/kwaliteit verhouding slecht en slechte expertise.

Anna Kolesnikova 21 Jun 2021 - 17:00

Had an unpleasant experience at this dental clinic. The stuff is careless and sloppy! I was bleeding after a small check-up on each teeth/gum Dr.Guido touched, that never happened to me before.
5 people from the stuff just randomly passed by during my checkup, it felt more like being at the train station than at the clinic.
In the middle of the conversation Dr.Guido just left, I was sitting alone with no idea that the checkup was over.
Lastly in the invoice they charged me extra for the service I didn’t ask for. When I came back to clarify it they returned the money back, but were very enjoyed and rude.
Avoid going there!

(Vertaald door Google)
Nare ervaring gehad bij deze tandartspraktijk. Het spul is onzorgvuldig en slordig! Ik bloedde na een kleine check-up van elke tand/kauwgom die dr. Guido had aangeraakt, dat was me nog nooit eerder overkomen.
5 mensen uit het spul kwamen toevallig langs tijdens mijn controle, het voelde meer alsof ik op het treinstation was dan in de kliniek.
Midden in het gesprek was Dr.Guido net vertrokken, ik zat alleen en had geen idee dat de controle voorbij was.
Ten slotte brachten ze me op de factuur extra in rekening voor de service waar ik niet om had gevraagd. Toen ik terugkwam om het te verduidelijken, gaven ze het geld terug, maar ze waren erg genoten en onbeschoft.
Ga daar niet heen!

Pav 28 Mrt 2021 - 12:01

I would not recommend this practice to anyone, honestly. Overcharged for poor service and some degree of recklessness. Went in the last week of December to get teeth cleaned. The staff were not wearing masks and the customers coming in were not wearing masks. Only the hygienist put on a mask just as I was entering the room. When I tried to ask the reception staff about the lack of mask-wearing, she replied "I don't want to discuss this with you!" rudely. Just think about how careless they might be with other hygiene practices if they don't take a pandemic seriously. Plus without informing me in advance that fluoride treatment costs extra, they just put it on my teeth which left my teeth greasy for 3 days. And when I saw the invoice that came by email a few days later, I saw the extra charge that I was not asked about prior to the treatment.

(Vertaald door Google)
Ik zou deze praktijk aan niemand aanraden, eerlijk gezegd. Te veel in rekening gebracht voor slechte service en enige mate van roekeloosheid. Ging in de laatste week van december om tanden te laten poetsen. Het personeel droeg geen maskers en de klanten die binnenkwamen droegen geen maskers. Alleen de mondhygiënist zette een masker op net toen ik de kamer binnenkwam. Toen ik het personeel van de receptie probeerde te vragen naar het ontbreken van maskers, antwoordde ze: "Ik wil dit niet met je bespreken!" grof. Bedenk eens hoe onvoorzichtig ze zouden kunnen zijn met andere hygiënepraktijken als ze een pandemie niet serieus nemen. Plus zonder me van tevoren te informeren dat een fluoridebehandeling extra kost, ze zetten het gewoon op mijn tanden waardoor mijn tanden 3 dagen vettig waren. En toen ik de factuur zag die een paar dagen later per e-mail kwam, zag ik de meerprijs waar ik voorafgaand aan de behandeling niet naar werd gevraagd.

Cathy Coetzee 07 Nov 2020 - 16:34

Even though I've moved, I still rather travel to them as I have complete trust in them. Lovely, friendly receptionist and staff.

(Vertaald door Google)
Ook al ben ik verhuisd, ik reis nog steeds liever naar hen toe omdat ik er het volste vertrouwen in heb. Mooie, vriendelijke receptioniste en personeel.

Laura Groen 20 Okt 2020 - 10:22

In de zomer was een stukje tand afgebroken en kon direct terug bij een van de tandartsen. Het was zo gepiept en toen ik vroeg of er gelijk een reguliere controle achteraan kon was dat geen probleem.

Verder raad ik ook echt Sarah Lefeber aan als mondhygieniste. Ze is 100 keer zo goed als waar ik vandaan kwam.

Mark Law 06 Sep 2020 - 19:44

I am so unhappy with my experience at TADH. I have been a client of TADH for about 4 years and always been very happy with my dentist there. Unfortunately she left and has moved to Haarlem to another practice.

I went for a treatment just over one month ago as I could feel I had a chipped crown. I believe that the owner of the practice was my dentist on this visit. I had a very poor experience with him.

He did not introduce himself to me and I find that strange when you are a patient meeting your dentist for the first time. He established that the crown was indeed chipped. I had this crown provided by this same dental practice about 4 years before, it is the kind that they make on the premises, it takes about 20 minutes. I needed a replacement and he did the same type again. He gave me no info of options / benefits / detriments of different possibilities. I am used to being consulted and included in this type of decision making but by now his very brusque manner had me not thinking clearly and feeling defensive and just agreeing to whatever he said.

He seemed annoyed that I needed to swallow at one point which interrupted what he was doing. At another time I almost vomited and was literally dry retching from the pressure of the assistant pushing down in my mouth. This has never, in my 50+ years happened at a dentist before. He was totally unsympathetic, and again, seemed annoyed with me that I was almost throwing up and interrupting his procedure.

I complained by email after the treatment and the response was that: “Every dentist works their own way. We can book you with someone else next time.” Well that is not going to happen. I find this response quite rude actually. If you want a dentist experience where they seem to not care at all about your comfort then this is the place for you! I’m not some diva expecting the world, but I do expect normal politeness and friendliness.

With this dental practice, you pay on the day after the treatment. When I got home I opened the invoice that they had emailed me and noticed that I had been charged for more x-rays than they carried out. I pointed this out by email. They agreed and now, more than a month later they have still not given me a refund for the over-charged amount.

They also charged me for a general check-up that he allegedly carried out during the crown replacement procedure. I asked to be refunded for this as I had not been asked if I wanted this to be done. By this time in the procedure I knew I was leaving this practice and would not have agreed to the general check-up. I don’t believe he carried this out.

I registered with a new dentist a week later as I don’t like the be without a dentist. I met her and she did a general check-up during my intake appointment She found a broken filling that food was getting stuck in. If the dentist at TADH had actually done a proper check-up he would have found this but he didn’t.

I don’t often leave reviews if I am unhappy. Problems happen sometimes, that’s ok. What is important to me is that those problems are dealt with reasonably well and TADH have not even attempted to address my problem. I find it astonishing that over a month later they have still not refunded what they overcharged me.

(Vertaald door Google)
Ik ben zo ongelukkig met mijn ervaring bij TADH. Ik ben al zo'n 4 jaar klant bij TADH en ben altijd erg blij geweest met mijn tandarts daar. Helaas is ze vertrokken en is ze verhuisd naar Haarlem naar een andere praktijk.

Ik ging iets meer dan een maand geleden voor een behandeling omdat ik voelde dat ik een afgebroken kroon had. Ik geloof dat de eigenaar van de praktijk mijn tandarts was bij dit bezoek. Ik had een zeer slechte ervaring met hem.

Hij heeft zich niet aan mij voorgesteld en dat vind ik vreemd als je als patiënt voor het eerst bij je tandarts komt. Hij stelde vast dat de kroon inderdaad was afgebroken. Ik heb deze kroon ongeveer 4 jaar eerder door dezelfde tandartspraktijk laten plaatsen, het is het soort dat ze ter plaatse maken, het duurt ongeveer 20 minuten. Ik had een vervanging nodig en hij deed hetzelfde type opnieuw. Hij gaf me geen informatie over opties / voordelen / nadelen van verschillende mogelijkheden. Ik ben gewend om te worden geraadpleegd en betrokken te worden bij dit soort besluitvorming, maar door zijn zeer bruuske manier van doen dacht ik nu niet helder na en voelde ik me defensief en stemde ik gewoon in met wat hij zei.

Hij leek geïrriteerd dat ik op een gegeven moment moest slikken, wat hem onderbrak met wat hij aan het doen was. Een andere keer moest ik bijna overgeven en was ik letterlijk aan het kokhalzen van de druk van de assistent die in mijn mond duwde. Dit is in mijn 50+ jaar nog nooit eerder bij een tandarts gebeurd. Hij was totaal onsympathiek, en nogmaals, hij leek geïrriteerd dat ik bijna moest overgeven en zijn procedure onderbrak.

Ik heb na de behandeling per e-mail geklaagd en het antwoord was: “Elke tandarts werkt op zijn eigen manier. We kunnen je de volgende keer met iemand anders boeken. Nou dat gaat niet gebeuren. Ik vind deze reactie eigenlijk best onbeleefd. Als je een tandartservaring wilt waarbij ze helemaal niets om je comfort lijken te geven, dan is dit de plek voor jou! Ik ben geen diva die de wereld verwacht, maar ik verwacht wel normale beleefdheid en vriendelijkheid.

Bij deze tandartspraktijk betaalt u de dag na de behandeling. Toen ik thuiskwam, opende ik de factuur die ze me hadden gemaild en zag dat ik meer röntgenfoto's in rekening had gebracht dan ze hadden uitgevoerd. Ik heb dit per e-mail aangegeven. Ze gingen akkoord en nu, meer dan een maand later, hebben ze me nog steeds geen restitutie gegeven voor het teveel in rekening gebrachte bedrag.

Ze rekenden me ook aan voor een algemene controle die hij naar verluidt had uitgevoerd tijdens de kroonvervangingsprocedure. Ik heb gevraagd om hiervoor te worden terugbetaald, omdat mij niet was gevraagd of ik wilde dat dit werd gedaan. Tegen die tijd in de procedure wist ik dat ik deze praktijk zou verlaten en niet zou hebben ingestemd met de algemene controle. Ik geloof niet dat hij dit heeft uitgevoerd.

Ik schreef me een week later in bij een nieuwe tandarts omdat ik het niet leuk vind om zonder tandarts te zijn. Ik heb haar ontmoet en ze deed een algemene controle tijdens mijn intakegesprek. Ze vond een kapotte vulling waar eten in bleef steken. Als de tandarts van TADH een goede controle had gedaan, had hij dit gevonden, maar dat deed hij niet .

Ik laat niet vaak beoordelingen achter als ik niet tevreden ben. Er doen zich soms problemen voor, dat is oké. Wat voor mij belangrijk is, is dat die problemen redelijk goed worden aangepakt en dat TADH niet eens heeft geprobeerd mijn probleem aan te pakken. Ik vind het verbazingwekkend dat ze meer dan een maand later nog steeds niet hebben terugbetaald wat ze me te veel hebben aangerekend.

Darius Seroka 04 Jul 2020 - 18:18

A dental practice where you know you will be taken care of very well. They have the latest equipment and latest procedures. The Dentist is quite skilled and was able to take care of my impacted wisdom teeth.

(Vertaald door Google)
Een tandartspraktijk waar u weet dat u goed wordt verzorgd. Ze beschikken over de nieuwste apparatuur en de nieuwste procedures. De tandarts is behoorlijk bekwaam en was in staat om voor mijn geïmpacteerde verstandskiezen te zorgen.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen aan de Herengracht

Beste Darius,

Bedankt voor de positieve review!

Groet,
Team TadH

María Rubio-Quintanilla Simón 12 Jun 2020 - 16:17

yesterday i came in with my gun inflamed, im not resident in the netherlands so i supposed that this will be a problem.. but they did it amazing! i went with no appoinent and one of the dentist (that was in her free time!) take a look at my mouth and in 5min we knew the problem and the treatment, she explained me everything in a super nice way! then they did very awesome work with my tooth, they spend the time necessary (even with a person with panic like me!). i really recommend this dentist also for the prices that they have is not overpriced, they do very nice work with a very nice team! thanks! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

(Vertaald door Google)
gisteren kwam ik binnen met mijn geweer ontstoken, ik woon niet in nederland, dus ik nam aan dat dit een probleem zou zijn.. maar ze hebben het geweldig gedaan! ik ging zonder afspraak en een van de tandartsen (dat was in haar vrije tijd!) keek naar mijn mond en binnen 5 minuten wisten we het probleem en de behandeling, ze legde me alles op een super leuke manier uit! daarna hebben ze heel geweldig werk met mijn tand gedaan, ze hebben de nodige tijd besteed (zelfs met een persoon met paniek zoals ik!). ik raad deze tandarts echt aan, ook voor de prijzen die ze hebben is niet te duur, ze doen heel goed werk met een heel leuk team! Met dank! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

A. de Jonge 06 Mei 2020 - 12:40

Een erg commerciële tandartsenpraktijk. De eigenaar Guido heeft duidelijk alleen oog voor geld en niet voor zijn patiënten. Hangt tevens ook geen vriendelijke sfeer. Een bezoek naar tandarts/mondhygiënist kost uiteraard geld, maar hier zijn de bedragen excessief hoog. Ik heb nog nooit een gaatje gehad en mijn gebit is altijd in orde. Maar de bedragen die ik hier (ter plekke) moest betalen slaan nergens op.

Dus beste Amsterdammers: zoek verder.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen aan de Herengracht

Beste mijnheer of mevrouw de Jonge,

Wat vervelend dat u een bezoek aan onze praktijk als onaangenaam heeft ervaren. Uiteraard proberen wij het onaangename (want wie is er nou écht fan van de tandarts) iets aangenamer te maken met ons team van betrokken en enthousiaste medewerkers. Helaas matchen we niet met iedereen. Dat onze bedragen excessief hoog zijn, dien ik helaas te betwisten aangezien wij net zoals alle andere tandartsen gebonden zijn aan de tarieven vastgesteld door de NZA en daar kunnen wij dus niets aan doen.

We hopen dat u inmiddels een beter bij u passende tandarts heeft gevonden!

Vriendelijke groet,
Team TadH

Frank Tjepkema 19 Aug 2019 - 19:21

Don't recognize negative points mentioned in other reviews. Been going for 10 years and my teeth are healthy and strong.

(Vertaald door Google)
Herken geen negatieve punten genoemd in andere beoordelingen. Ik ga al 10 jaar en mijn tanden zijn gezond en sterk.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen aan de Herengracht

Thank you very much for the positive review.
Keep coming and we'll keep those teeth happy and healthy. :-)

Best,
Team TadH

(Vertaald door Google)
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Blijf komen en we houden die tanden gelukkig en gezond. :-)

Het beste,
Team TadH

Diana Cuculescu 01 Jul 2019 - 09:55

3 of the 4 crowns that have been installed to me by the dentist have fallen. 1 within less than 1 year and 2 in less than 2 years. Newly installed crown is still giving sensitivity and pain. Extremely unhappy about the provided product quality and service.

(Vertaald door Google)
3 van de 4 kronen die door de tandarts bij mij zijn geplaatst zijn gevallen. 1 binnen minder dan 1 jaar en 2 in minder dan 2 jaar. Nieuw geplaatste kroon geeft nog steeds gevoeligheid en pijn. Zeer ontevreden over de geleverde kwaliteit en service van het product.

J Tempel 19 Jun 2019 - 07:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Simon Wilson 30 Apr 2019 - 17:02

Not an Expat friendly Practice.
DO NOT RECOMMEND REGISTERING.

This dentist quickly sends your missed appointment charges to a debt collector.

A debt collector who has a Policy of only informing you through your postal address not through email. With each letter being a big extra charge and a bad credit rating against your name.
One you probably didn’t know you had until you try to make a new appointment..😲

If you travel a lot with work do not use these.
If you move apartments a lot due to the housing situation in Ams, Do not use these.
If you want a dentist that works with other 21st century companies that use email as a form of communication, do not use these.

Just to clarify. My problem here is the sinister way my debt rose with the dentist. Using tactics that were intended for me to almost not find out about it, in order for it to rise.
A call from the dentist or even the Incasso would’ve sorted it...sorry I moved house and didn’t inform you guys. I forgot...

My debt went from €90 to €139 in 3 letters.
Sure i saw this on an episode of Seinfeld..🤔

(Vertaald door Google)
Geen expatvriendelijke praktijk.
BEVEEL NIET AAN OM TE REGISTREREN.

Deze tandarts stuurt uw gemiste afspraakkosten snel door naar een incassobureau.

Een incassobureau dat als beleid heeft u alleen te informeren via uw postadres en niet via e-mail. Met elke letter als een grote extra kosten en een slechte kredietwaardigheid tegen uw naam.
Een waarvan je waarschijnlijk niet wist dat je die had totdat je een nieuwe afspraak probeert te maken..😲

Als u veel reist met uw werk, gebruik deze dan niet.
Als u vanwege de woonsituatie in Ams veel van appartementen verhuist, gebruik deze dan niet.
Als u een tandarts wilt die samenwerkt met andere 21e-eeuwse bedrijven die e-mail gebruiken als vorm van communicatie, gebruik deze dan niet.

Even ter verduidelijking. Mijn probleem hier is de sinistere manier waarop mijn schuld bij de tandarts steeg. Tactieken gebruiken die voor mij bedoeld waren om er bijna niet achter te komen, om het te laten stijgen.
Een telefoontje van de tandarts of zelfs de Incasso zou het hebben opgelost... sorry dat ik ben verhuisd en jullie niet heb geïnformeerd. Ik ben het vergeten...

Mijn schuld ging in 3 brieven van €90 naar €139.
Natuurlijk zag ik dit in een aflevering van Seinfeld..🤔

Tim Thuijs 07 Mrt 2019 - 19:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

M Ta 18 Feb 2019 - 21:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Liviu Andrei Sisu 14 Nov 2018 - 13:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen aan de Herengracht

Hello Mister Sisu, we regret you've had an unpleasant experience with our practise. We would like to contact you to discuss the matter at hand and see what we can do to fix it. But since we can't find you as a client, please contact us on 020-7512717.

(Vertaald door Google)
Hallo meneer Sisu, het spijt ons dat u een vervelende ervaring heeft gehad met onze praktijk. We zouden graag contact met je opnemen om de kwestie te bespreken en te kijken wat we kunnen doen om het op te lossen. Maar aangezien wij u als klant niet kunnen vinden, kunt u contact met ons opnemen via 020-7512717.

L. Lewis-Smith 16 Jul 2018 - 12:00

Came in for an inflammed gum and serious wisdom tooth pain. Was recommended by a friend and would definitely recommend to others for the price, skill and service. Seb and his collegues took one look and decided to extract the tooth, they calmed me down and 20 mins later I was stitched up neatly and sent on my way with an ice pack. The stitches were removed one week later with no problems and minimal pain. Thanks all, great job!

(Vertaald door Google)
Kwam binnen voor een ontstoken tandvlees en ernstige verstandskiespijn. Werd aanbevolen door een vriend en zou het zeker aanbevelen aan anderen voor de prijs, vaardigheid en service. Seb en zijn collega's wierpen één blik en besloten de tand te trekken, ze kalmeerden me en 20 minuten later werd ik netjes gehecht en op pad gestuurd met een ijskompres. De hechtingen werden een week later zonder problemen en met minimale pijn verwijderd. Bedankt allemaal, geweldig werk!

Marijn van Dijk 21 Sep 2017 - 19:28

Dit is een goede en fijne praktijk waar ik al jaren patiënt ben. Deskundige tandartsen en mondhygiënisten. Goede uitleg van de behandeling, werken accuraat en kundig. Ik ga hier niet meer weg.

Rene Schaap 01 Sep 2017 - 13:20

Ik heb vandaag mijn dwarsliggende verstandskies op 53 jarige leeftijd laten trekken. Dit durfde de kaakchirurg 15 jaar geleden niet. Guido is kort en bondig en zegt hoe het zit. Verdoving en eruit halen zonder enig probleem en zonder enige pijn. Verwacht geen poespas, maar gewoon de juiste behandeling. Hij heeft er al genoeg tanden getrokken dus zeer deskundig. Prijs kwaliteit is gewoon 5 sterren. Onder 300 euro wel meteen cash betalen bij behandelingen, maar je pijn is ook zo goed als meteen weg bij een goede oplossing.

Gerard Schut 14 Aug 2017 - 20:04

Het volgende wil ik even kwijt over en tandarts Guido van west.Als je om een schouder klopje of een leuk gezellig gesprekje zit te wachten moet je niet bij Guido van west zijn,maar zit je op een zeer kundige tandarts te wachten,een man die zijn vak verstaat moet je bij hem zijn,in mijn geval 23 tanden / kiezen getrokken,en nog geen twee minuten napijn gehad,ook ervaar ik tot heden een goede uitleg van wat er verder moet gebeuren,van mij een dikke acht.

Familie Pouw 25 Apr 2017 - 12:20

Super fijne tandartspraktijk. Alles onder één dak en de mensen die er werken zijn super vriendelijk. Leonie is een ontzettende vriendelijke en vooral capabele tandarts voor de kinderen en Guido is een meester in extracties en het zetten van implantaten. Hij is niet per sé een zachte heelmeester, maar je weet wat ze daarvan zeggen! :-) Ik kan deze praktijk bij iedereen aanbevelen!

Ashley vH 18 Jun 2016 - 12:07

What a horrible dentist experience. To start, they have dental hygienists who are not concerned with comfort - the only dental cleaning I've ever had that was incredibly painful, with no intention to try to try and decrease the pain. Second, they charge for service they do not provide and then when you try and contest they turn it over to collectors! I would strongly warn NOT to go here!

(Vertaald door Google)
Wat een vreselijke tandartservaring. Om te beginnen hebben ze mondhygiënisten die niet bezig zijn met comfort - de enige gebitsreiniging die ik ooit heb gehad die ongelooflijk pijnlijk was, zonder de bedoeling om te proberen de pijn te verminderen. Ten tweede brengen ze kosten in rekening voor service die ze niet bieden en wanneer je het probeert te betwisten, geven ze het aan verzamelaars! Ik zou sterk waarschuwen om hier NIET heen te gaan!

Pieter Vijgeboom 16 Jan 2016 - 12:16

Ik ben hier 4 jaar geleden geweest en op zich is het een goede tandarts, hij heeft oa een 3d printer waar hij kronen mee print. Maar pas op want deze man is ook erg commercieel en gevoelloos en lijkt alleen geinteresseerd in geld.

Een van zijn vaste medewerkers had tegen mij gezegd dat de factuur van de behandeling eind nov 'ook wel in het nieuwe jaar kon worden gestuurd'. Ik vond dat vreemd maar het kwam mij wel beter uit qua verzekering. Anders had ik zeker nog even gewacht met het laten zetten van 2 kronen.

Twee weken daarna lag er toch een factuur op de deurmat en de tandarts nam geen verantwoordelijkheid voor hetgeen zijn medewerker tegen mij zei. Die medewerker had hij inmiddels ontslagen en ik werd geconfronteerd met 1.000 euro extra kosten.

Aanvulling nav van uw reactie: De naam van de ontslagen medewerker was Rocco en het was een mondelinge toezegging, dat kan ik verder niet hard maken. Maar de toezegging is wel gedaan namens een van uw medewerkers en dat het mij veel minder had gekost als we 1,5 maand hadden gewacht met de behandeling is een feit.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen aan de Herengracht

Geachte mijnheer Vijgeboom,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij betreuren het uiteraard dat u onze praktijk ondanks uw positieve ervaring met betrekking tot de behandelingen toch een negatieve beoordeling geeft op basis van een financiële afhandeling die gezien uw beschrijving in de review, niet geheel op waarheden is gebaseerd.

Mocht u echter nog vragen hebben inzake deze situatie, dan staat het u uiteraard vrij direct contact met ons op te nemen op het bij u welbekende e-mailadres of telefoonnummer.

Vriendelijke groet,
Tandartsen aan de Herengracht

Kc L 13 Jan 2016 - 09:44

yes only making money!$$$
the guy dentish not very friendly (Guido)!
I am changing my dentist!

(Vertaald door Google)
ja alleen geld verdienen!$$$
de man dentish niet erg vriendelijk (Guido)!
Ik verander van tandarts!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen aan de Herengracht

Dear Kc L,

We regret to read you are not pleased with our services. Since we have 4 dentists working at our practice perhaps you will feel more at ease with one of the others. Just call our practice to request an (cost-free) introduction meeting with someone else. If you decide to leave the practice all together, also give us a call or send us an e-mail, so we can transfer your medical file to your new dentist. This will prevent you from having to make new x-rays and will save you in costs.

Kind regards,
TadH

(Vertaald door Google)
Beste Kc L,

We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Aangezien er bij ons 4 tandartsen werkzaam zijn, voelt u zich wellicht meer op uw gemak bij een van de anderen. Bel gewoon naar onze praktijk om een ​​(kosteloos) kennismakingsgesprek met iemand anders aan te vragen. Als u besluit de praktijk in zijn geheel te verlaten, bel of mail ons dan ook even, zodat wij uw medisch dossier kunnen overdragen aan uw nieuwe tandarts. Zo hoeft u geen nieuwe röntgenfoto's te maken en bespaart u kosten.

Vriendelijke groeten,
TadH