Tong

Author:
Tamara1990
Posted:
za, 10/01/2022 - 04:41
Hallo, ik heb een vraag over de tong. Hoort de tong aan beide zijkanten even groot en breed te zijn ? Of mag daar verschil tussen zitten? Mijn tong is aan de linkerkant wat breder en dikker dan rechts. Geen wondjes ofzo en misschien hoort dit wel zo? Maar in mijn beleving moet alles gelijk zijn. Iemand die mij kan helpen?

Groetjes
Tamara1990

Ik heb een afbeelding van de zijkant van mijn tong. De andere kant is anders.. maar ik zie zelf wat rood en wit en aan de andere kant juist niet. Is dit een begin van tongkanker? Sorry, ik heb hypochondrie.. ik ben in 3 weken tijd naar 3 verschillende tandartsen geweest voor een vulling en jaarlijkse controle. Geen van hun hebben een opmerking gemaakt van eventueel wat verkeerds, ik heb er ook niet naar gevraagd.

https://ibb.co/Fsh4f79
zo, 10/16/2022 - 17:43 Permalink
vV

Als antwoord op door Tamara1990

natuurlijk weet de patient wel dat de mond onderzocht wordt....daar maakt ie toch de afspraak voor?
Wanneer dit zo n item is wellicht hulp zoeken hoe eea het beste te benaderen? los van de financiele lasten is het echt niet nodig kort op elkaar 3 controles te laten doen, en al helemaal niet door 3 verschillende.
klinkt niet aardig maar ik zeg het toch: mi staat u uw eigen welzijn in de weg.
di, 10/18/2022 - 12:25 Permalink
Sanne85

Ik heb een irritatieplek aan de rand van m'n tong. M'n kaak is smal en mijn tong wat breed. Verder aan beide kanten wel kloven in de rand van de tong.
Hij zit op een plek wat schuurt maar geeft nu een soort verdikking? Is fit bijtfibroom? Trauma? Of tumor?
zo, 01/01/2023 - 15:26 Permalink