Voor mijn vriendin

Author:
Fanniya
Posted:
di, 06/21/2022 - 22:25
Hallo :) Ik hoop dat ik op de juiste plaats schrijf voor dit onderwerp!

Ik ben Fany, ik word bijna 26 en ik schrijf je om over mijn situatie te vertellen. Ik wil graag een cadeau doen aan mijn beste vriendin met wie ik nu al meer dan 10 jaar bevriend ben, echte onafscheidelijke meiden! Ik dacht aan een speciaal cadeau idee dat ze voor zichzelf kon houden als souvenir. Ik dacht eraan om haar een persoonlijke brief te schrijven, maar ik denk dat dat niet genoeg is. Toen dacht ik om haar een vriendschapsketting te geven als een fysiek geschenk of zelfs de twee ideeën te combineren. Ik denk dat ik gelijk heb voor een symbolisch geschenk.

Wat denk jij? :)
Fanniya

Ik was in staat om een aantal sieraden voor mijn beste vriendin te vinden op een online winkel en ik keek naar de vriendschapssieraden hier en koos een ketting die ik aan mijn beste vriendin kon geven, ze was meer dan blij om het van mij te ontvangen :)
Ik ben erg trots op mezelf, want ik had niet gedacht dat het haar zo gelukkig zou maken! Het plezier is gedeeld en de relatie tussen ons tweeën wordt alleen maar beter en beter!
ma, 07/11/2022 - 20:54 Permalink
Fanniya

Hallo :) Ik kom nog een laatste keer terug om mijn leuke verrassing met jullie te delen.
Het geschenk werd zeer gewaardeerd en ik ben er meer dan blij mee. Het juweel is echt symbolisch voor vriendschap en het is uitzonderlijk hoe goed het werd aanvaard! Deze twee juwelen die we nu samen dragen zijn van hier: twee-sieraden en ik deel mijn positieve ervaring graag met jullie :)
wo, 08/10/2022 - 18:09 Permalink