Heb ik een gaatje

Author:
brenda_1992
Posted:
di, 05/24/2022 - 09:25
Hoi

Ik heb sinds enkele jaren een bruin plekje en groefje op een kies linksboven. Laatste keer heeft de tandarts hier niks van gezegd, maar nu wordt het een beetje doorschijnend… zou het nu een gaatje kunnen zijn? Ik heb enkele foto’s toegevoegd als bijlage..

Verder ben ik totaal geen fan van verdovingsspuiten of naalden in mn mond… dat is namelijk mijn grootste angst, en heb ik nog geen eerdere ervaring met gaatjes laten boren. Dus mocht het een gaatje lijken en geboord moeten worden, zou dit gaatje pijnlijk zijn zonder verdoving?

Brenda
Attach
Tandarts_Richa…

U leeft dus u voelt. Wij proberen zo voorzichtig mogelijk te werken maar dat betekent niet dat u niets kan voelen. Vaak niet maar soms als het gevoel dat u krijgt als u een ijsje eet. Het is verkleurd, maar als het hard is hoeft het niet altijd gevuld te worden. Voelen en x-foto kunnen uitsluitsel geven. Mijn cliënten geven aan dat zij niets voelen als ik een verdoving geef. Maar u kunt ook zonder verdoving laten boren maar dan kunt u voelen. Verder vind ik de kiezen op deze foto heel erg doorzichtig. Dat kan een aanwijzing zijn dat u te veel PH lage drankjes drinkt of dat eerder in uw leven gedronken heeft.
di, 05/24/2022 - 18:49 Permalink