Kroon aanpassen??

Author:
madelon94
Posted:
za, 04/24/2021 - 09:47
Vorige maand heb ik drie porseleinen facings en 1 kroon op implantaat laten plaatsten (4 voortanden bovenkaak). Ik ben erg ontevreden over mijn tandarts, dit proces heeft namelijk maanden geduurd. Zo heeft hij bijvoorbeeld ruzie gekregen met de tandtechnicus, die vervolgens mijn werk heeft weggegooid, waardoor ik het hele proces opnieuw moest starten. Mijn gebit is verpest, mijn eigen tanden zijn tot stompjes afgeslepen. Tandarts zou tot compensatie komen in de factuur maar stuurt mij vervolgens een factuur met nog 200 euro er bovenop.

Nu zit ik met het laatste probleem, de voortand die hij heeft geplaatst staat niet helemaal in het rijtje, en staat iets naar voren. Ik heb enorme angst gekregen voor deze tandarts, kan je een kroon laten aanpassen bij een andere tandarts? Of moet alles dan weer opnieuw?
Tandarts_Richa…

Helaas zal waarschijnlijk alles weer opnieuw moeten, met de bijkomende kosten. Ik zou eerst je bedenkingen openlijk in een gesprek met je tandarts bespreken. Je kan nog altijd daarna naar een ander als dat gesprek niet naar tevredenheid afloopt. Bij het maken v e kroon/facing zijn tandartsen afhankelijk v e technieker. Voortanden zijn je visite kaartje daar wordt hoge eisen aan gesteld maar helaas zijn er soms ook beperkingen waardoor het verwachtingspatroon niet altijd gerealiseerd kan worden. Dan mag je tevreden zijn met het , in die situatie maximaal haalbare. Bespreek het met je tandarts.....je hebt er uiteindelijk al voor betaald.
vr, 06/04/2021 - 09:44 Permalink