Ik zoek een huisarts in Heerhugowaard

Author:
Toppie
Posted:
do, 10/30/2003 - 12:18
Ik zoek dus een tandarts in Heerhugowaard, ook een huisarts, maar goed..

Ik heb de volgende tandartsen gevonden, en weet niet wie goed is, en wie niet (tuurlijk zullen ze allemaal wel ok zijn)...
Ik heb nogal een angst voor tandartsen, dus misschien kan iemand mij vertellen wie aan te raden is:

Zie hier, de lijst

Blok M.S.H. Bremlaan 24a 1702 VG Heerhugowaard
Breetveld J. Matsyslaan 36 1701 NM Heerhugowaard
Bunnik F. van Granaat 72 1703 BE Heerhugowaard
Groen M.C. Hortensialaan 164 1702 KJ Heerhugowaard
Groepspraktijk Lancelot - R.W.C.M.Blom - P.L.L.Boeijen - C.J. van Middelkoop - J.H.Schouten - M.Schouten-Sterk J.Duikerweg 6 1703 DH Heerhugowaard
Groot W.L.M. de Burgplantsoen 63 1705 ES Heerhugowaard
Kikkert J.K. Clara Wichmanntuin 9 1705 JZ Heerhugowaard
Kok P.J. de Middenweg 51 1703 RB Heerhugowaard
Kool E.L. - Kool-Figee E.J Bremlaan 24b 1702 VG Heerhugowaard
Kuntz A.A.H.M. Staringlaan 12 1702 GJ Heerhugowaard
Thiellier H.P.M. Middenweg 51 1703 RB Heerhugowaard
Warnsinck C.J. Middenweg 49 1703 SC Heerhugowaard
skapig

ik heb zelf ook angst voor tandarts gehad zo erg dat ik al ene dag voor de afspraak zat je janken ..... totdat ik *verwijderd door beheer; check de regels*echt ene top tandarts
wo, 05/19/2004 - 14:07 Permalink
Roxanne

Groepspraktijk *verwijderd door beheer* is ook erg goed, en is ook heel vriendelijk naar de patienten toe..

Groetjes en ik hoop dat je een goede tandarts ( en huisarts ) vind!

:smt006 Groetjes!
wo, 05/19/2004 - 18:21 Permalink
Demelza

Voor degene die nog opzoek zijn naar een goede tandarts binnen Heerhugowaard kan ik parktijk *verwijderd door beheer, check de regels* aanbevelen.
Na negatieve ervaringen bij *Verwijderd door beheer, check de regels*ben ik het vertrouwen behoorlijk verloren in de tandheelkunde (lees ANGST!! ontwikkeld :smt010 , veel pijn gehad). Omdat ik toch echt hier overheen moest stappen ben ik op advies van een vriendin bij *verwijderd door beheer* terrecht gekomen. Zij hebben heel veel herstel werkzaamheden bij mij verricht. Ondanks dat mijn angst enorm groot was geworden door het voorval heb ik het vertrouwen weer herwonnen. Nog steeds niet mijn favoriete bezigheid. Maar ga nu wel met een goed gevoel heen en weer weg.... :lol:

Ik hoop dat iedereen hier wat aan heeft.
do, 07/22/2010 - 17:19 Permalink
Demelza

Voor degene die nog opzoek zijn naar een goede tandarts binnen Heerhugowaard kan ik de praktijk *verwijderd door beheer, lees de regels...*Na negatieve ervaringen bij een tandarts in de regio Stad van de Zon ben ik het vertrouwen behoorlijk verloren in de tandheelkunde (lees ANGST!! ontwikkeld :smt010 , veel pijn gehad). Omdat ik toch echt hier overheen moest stappen ben ik op advies van een vriendin bij deze tandarts terrecht gekomen. Zij hebben heel veel herstel werkzaamheden bij mij verricht. Ondanks dat mijn angst enorm groot was geworden door het voorval heb ik het vertrouwen weer herwonnen. Nog steeds niet mijn favoriete bezigheid. Maar ga nu wel met een goed gevoel heen en weer weg.... :lol:

Ik hoop dat iedereen hier wat aan heeft.
vr, 07/23/2010 - 10:04 Permalink