angsttandarts gezocht in Den Haag

Author:
wendies
Posted:
za, 01/31/2004 - 22:39
Hallo allemaal,

Heeft een vanjullie misschien een adres van een angsttandarts in Den Haag... ben nu al 4 jaar niet meer naar een tandarts geweest nadat ik een paar erg vervelende ervaringen heb gehad met mijn toenmalige tandarts. Ik lees hier op het forum veelover Kerkrade maar ik denk dat er misschien ook wel een begrijpende tandarts moet rondlopenin Den Haag..Wie kan mij helpen....
Johan-H

Hallo, ik ben ook op zoek naar een angsttandarts in Den Haag. Als iemand er een weet, reageer dan alsjeblieft, want ik zit momenteel in behoorlijke crisis. Ook ik ben zo'n held die bijna 30 jaar niet meer bij de tandarts is geweest, nadat mijn tandarts destijds een paar maal zonder verdoving had geboord. Ik was toen 7 of zo, en dacht: Dit nooit meer. Maar heb momenteel erg veel last van een loszittende kies, die er echt uit moet, ben ik bang. En ik durf absoluut niet naar een gewone tandarts, die angst is alleen maar erger geworden. Ik heb al wat rondgezocht, maar ik kon helaas niets vinden, terwijl deze er in een stad als Den Haag toch zeker wel moeten zijn, hoop ik? Dus als iemand mij hiermee kan helpen, heel graag, je wilt niet weten hoe dankbaar ik daar nu voor zou zijn.
wo, 03/31/2004 - 16:06 Permalink
stephanie 45


Op 2004-01-31 22:39, schreef wendies:
Hallo allemaal,

Heeft een vanjullie misschien een adres van een angsttandarts in Den Haag... ben nu al 4 jaar niet meer naar een tandarts geweest nadat ik een paar erg vervelende ervaringen heb gehad met mijn toenmalige tandarts. Ik lees hier op het forum veelover Kerkrade maar ik denk dat er misschien ook wel een begrijpende tandarts moet rondlopenin Den Haag..Wie kan mij helpen....

wo, 04/21/2004 - 21:07 Permalink
Krissie

Een beetje laat antwoord, maar ik ben nieuw hier. In Den Haag zit een angsttandarts in het Rode Kruis ziekenhuis. Je moet alleen wel een verwijsbrief van je huisarts hebben. En er is een wachtlijst van een half jaar.

Groetjes Kristel
wo, 06/16/2004 - 17:33 Permalink
Bliepmiep

Ik weet niet in hoeverre jullie met je problemen met anderen (durven te) praten, maar wellicht kun je iemand in vertrouwen nemen in je directe omgeving.

Laat die persoon gewoon eens rondbellen naar verschillende praktijken.
Er is in Den Haag immers vast wel een aardige, begripvolle tandarts te vinden die met angst kan omgaan.

Het klinkt makkelijker dan het is, maar het zou een oplossing kunnen zijn.
Ik heb het zo ook geprobeerd, alleen kwam ik erachter dat m'n vriend net zo bang was als ik dus daarom ook geen tandarts voor mij durfde te bellen omdat hij dat geconfronteerd werd met z'n eigen angst.
Uiteindelijk heb ik zelf een tandarts gemaild en lopen we daar nu allebei in de praktijk rond ;)
wo, 06/16/2004 - 17:55 Permalink